happyH Skrevet 14. februar 2007 #1 Skrevet 14. februar 2007 Jeg er nå i uke 22 og planlegger en tur til københavn med en venninne. Da kommer jeg til å være i uke 31. Dette er mitt første svangerskap, og hittil har jeg vært frisk som en fisk, og har nesten ikke merket graviditeten - bortsett fra store pupper og større mage:) Jeg skjønner at det blir tyngre etterhvert, og at jeg kanskje ikke burde planlegge så langt frem i tid. På den annen side, det er ikke snakk om noen verdensreise, og vi skal slappe av og kose oss. Noen synspunkter?? Noen som har erfaringer selv??
jonapona Skrevet 14. februar 2007 #2 Skrevet 14. februar 2007 Hei! Jeg var i København på weekendtur rundt uke 30. Gikk veldig fint, faktisk mye bedre enn forventet! Men mannen min og jeg satt nok mer på kafe enn det vi vanligvis ville ha gjort, og vi var bare ute og spiste på kveldene, ikke noe løping fra bar til bar Reis avgårde Det er en stund til du kan dra på jentetur igjen God tur!
frøy@ Skrevet 14. februar 2007 #3 Skrevet 14. februar 2007 Jeg ville definitivt ha reist jeg også!Så får man heller tilpasse tempoet litt etter magen! :-) Jeg var på "storbyferie" i Oslo (er nordfra) da jeg var i uke 36, det var bare kos, tok det bare litt roligere enn ellers, og det ble cola light i steden for gin tonic.. :-) God tur og kos deg masse!!
Stirra ner 32+5 Skrevet 14. februar 2007 #4 Skrevet 14. februar 2007 Man vet jo aldri, selvfølgelig... Men jeg har nettopp vært en uke på ferie selv, i uke 31. Merket at jeg ikke orket å gå så mye som jeg ellers gjør på ferie, men det var varmt da... Ellers hadde jeg det helt topp, og flyturen gikk helt som vanlig også selv om den var på over 5 timer. Jeg ville absolutt satset på å dra, så får dere heller peile inn diverse toaletter og kafeer på forhånd ;0)
pippis mamma Skrevet 14. februar 2007 #5 Skrevet 14. februar 2007 Optimistisk å planlegge det helt sikkert så tidlig, jeg var på storbyferie i uke 20. Ble kjempeplaget med kynnere og tror aldri jeg har vært så sliten før, selv om jeg tok det med ro...
Januarnurk-2010 Skrevet 14. februar 2007 #6 Skrevet 14. februar 2007 Hei, høres kjekt ut med tur til Kjøben, skjønner godt at det frister! Jeg er selv i uke 33 og var på jentetur i uke 31. Selve reisen unnagjorde vi med tog, men ellers var alt som en typisk byhelg. Shoppet, koste oss på cafe, var ute og spiste på kveldene. Formen var bra så vi fikk også lagt inn noen gåturer i mitt tempo:-) Bare kjekt å benytte anledningen til å fremdeles kunne gjøre slike ting når det går mot slutten på begynnelsen. Håper du får deg en finfin tur hvis du bestemmer deg for å dra!
Gjest Skrevet 14. februar 2007 #7 Skrevet 14. februar 2007 jeg skal til Praha om tre uker og da er jeg 32 uker og det regner jeg med går veldig bra. bestilte turen for mange måneder siden:) og om en skulle bli "dårlig" så får en sikkert avbestilt
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2007 #8 Skrevet 14. februar 2007 Jeg skulle vært i københavn på venninnetur i uke 29, men fikk ikke lov å fly... Jeg hadde 5 uker tidligere vært sydover - 4 timer på fly og jeg hadde vannposer under øynene t.o.m. Sykmeldt i en uke og hadde det utrolig vondt.
happyH Skrevet 15. februar 2007 Forfatter #9 Skrevet 15. februar 2007 Tusen takk for svar jenter - høres ut som de fleste har gode erfaringer, så da satser jeg på at jeg får være like heldig!! Tur bestilles idag. Gleder meg!!
mayaya Skrevet 15. februar 2007 #10 Skrevet 15. februar 2007 Jeg var på storbyferie i uke 27 tror jeg, og så på nytt i uke 32. Derosm alt er bra ellers, synes jeg man skal gjøre det man kan jeg, for det blir færre sjanser etterpå.... hehe.... Det er så utrolig godt å komme seg litt bort også da!!! Men ta med helsekortet ditt, bare sånn i tilfelle.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå