Gå til innhold

Skal på ul i dag:)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Bare tulla litt med regningen, var selvfølgelig 11+ 6. Men nå har jeg fått ny termin og er bare 10 + 4, har termin 10.september. Ultralyd var utrolig gøy! Fikk se den lille, hjerte som banket, to armer og to bein:) Helt utrolig! Sparket gjorde den også, var helt sprøtt! Heldigvis var alt (så langt de kunne se) i skjønneste orden! Tror jeg aldri har vært så glad i hele mitt liv jeg:) Jiiiiippiiiii!!! Tok ultralyd på volvat, og for de som har diskutert volvat her inne vil jeg bare si at jeg synes at det var supert der:)

Jeg var på UL når jeg var 10+5 (fosteret ble målt til10+4) Det er kjempegøy, når alt ser ut til å være i orden.. Jeg ble så overraska når babyen så så ferdig ut... med armer og bein... Utrolig opplevelse å gå på så tidlig UL.. Har gøy senere også, men...det er litt annerledes..

Annonse

Ja, det var en kjempelettelse! Det går litt mer opp for man at man er gravid etter å ha vært der. Valgte å ta ultralyd nå for å få en bekreftelse på at det var liv der inne, at hjerte slo (var ikke noe som tilsa at det ikke skulle være det, men hadde veldig lyst på en bekreftelse). Valgte volvat fordi de tar ultralyd uten henvisning fra lege, i tillegg til at jeg hadde lest mye bra om de i forkant. Ja, det kostet mye, måtte ut med 1100kr, men det var absolutt verdt det:) Anbefales:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...