mamma&mikkel Skrevet 14. februar 2007 #1 Skrevet 14. februar 2007 Når er det en sender de søknadsskjemaene til lønn under permisjonen osv...? Har ikke tenkt på det i det hele tatt jeg... Skal sånt gjøres i god tid? må jeg dra på trygdekontoret selv å hente papiene?? Det er jo litt flaut, har en sønn fra før, men husker helt ærlig ikke hvordan jeg gjorde alt det der den gangen...
laffe*høygravid* Skrevet 14. februar 2007 #2 Skrevet 14. februar 2007 Foreldrepenger gis for opptil tre måneder før den måned da kravet settes frem. Dersom kravet settes frem senere enn dette i forhold til stønadsperiodens start, blir utbetalingen tilsvarende redusert. Jeg har termin i juni, og kommer til å sende inn papirene så snart jeg har alt på plass... Innen påsken, i hvertfall... Du kan gå inn på nav.no og printe ut papirene der Søk på foreldrepenger, så skal du komme på riktig kurs
mamma&mikkel Skrevet 14. februar 2007 Forfatter #3 Skrevet 14. februar 2007 Takker for svar:) har termin i juli.., skal ordne det i god tid jeg og;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå