Tindra38 Skrevet 14. februar 2007 #1 Skrevet 14. februar 2007 Det er "Valentines Day" og jeg tror faktisk jeg har eggløsning i dag (har relativt stabile sykluser) - men det blir nok ingen babylaging. Det er bare 4,5 måneder siden keisersnittet - og 4 måneder siden Eirik Andreas døde fra oss. Jeg føler meg fortsatt ikke helt klar for nytt svangerskap, selv om legen forsåvidt har sagt det er greit nå. Er så redd for alt som kan skje - det føles litt trygt å utsette. I tillegg planlegger vi en reise nå før påske og da er det hyggelig å kunne slappe av uten å bekymre seg for en liten spire. Har selvsagt ambivalente følelser; vil også så veldig gjerne bli gravid igjen og kjenne liv! Det kan jo ta lang tid, hvem vet ... Ha en fin Valentindag alle sammen. Vi skal i sorggruppe i kveld, det blir en litt annerledes markering ...
martine68 Skrevet 14. februar 2007 #2 Skrevet 14. februar 2007 Der er du ja Tindra. Har lurt litt på hvordan det går med dere. Skjønner at livet er vanskelig nå. Det høres ut som en god plan å drøye et nytt svangerskap litt. Tenk på at du må kunne takle påkjenningene og bekymringene ved et nytt svangerskap også. Samtidig kan det jo bli en trøst og en måte å se framover på hvis du blir gravid på nytt. Det er nok ingen fasit på hva som er lurt å gjøre. Koselig at du stikker en tur innom slik at vi får høre hvordan det går med deg. klem fra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå