Gå til innhold

bør jeg bekymre meg??????????

۰•●☆Mrs.B☆●•۰venter nr 3!

Anbefalte innlegg

Skrevet

var hos legen i dag, fordi jeg har hatt ekstrem svangerskapskvalme de siste tre ukene. jeg er i uke 15 og legen min sa at han likte ikke at jeg var kvalm så "sent" (var i topp form fram til uke 11)

derfor så har jeg fåttt time til tidlig ultralyd i morgen.......

kan ikke la være å bekymre meg........

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er gravid for andre gang, og når jeg gikk gravid første gang var jeg konstant kvalm i 9 mnd. Det trenger ikke være noe galt med barnet av den grunn. Så jeg tror ikke du trenger å bekymre deg....

Skrevet

Neida. Venninnen min ble ikke kvalm før i 2. trimester. Men da var hun kvalm og kastet opp en del resten av svangerskapet. Ikke noe galt for det.

Skrevet

Hei! Jeg fikk heller ikke kvalmen før rundt uke 10/11 og var kjempekvalm en fire ukers tid. Men, jeg har vært på tre ul i denne perioden, og ikke noe galt med nurket. Nå er jeg 16+4 og kvalmen er helt borte. Deilig! Det er også andre grunner til at jeg har vært på ultralyd i denne perioden, ble altså ikke sendt på ul pga. kvalmen.

Håper ul i morgen beroliger deg, og at kvalmen snart forsvinner. Lykke til!

Skrevet

æ e gravid i 15 + 3 og har vært kjempe kvalm di 4-5 siste uken.d e ingenting galt md babyen.dn veks og trives :) i di to andre svangerskapene mine gikk æ suuuuperkvalm og kasta opp i 9 månder.du må vel få svangerskapskvalmen din du å en gang....he,he,he....skriv i morra om korsn d gikk,kanskje du får ny termin ??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...