nungo Skrevet 14. februar 2007 #1 Skrevet 14. februar 2007 og synes såååå synd på meg selv. Jeg har høy feber på 3. døgn og har bare så vondt alle plasse - viste dere at man faktisk kan ha vondt på neglene, under tærene, ja til og med i håret! Vel, det kan man, skal jeg hilse og si. Kan ikke huske når jeg sist var så syk. Ellers kan jeg bare glemme alt om symptom-jakt da kroppen min er totalt forvirret pga influensaen. Har IKM en gang til helgen, senest mandag, men kansje den blir forskjøvet nå pga av dette?
evigoptimist Skrevet 14. februar 2007 #2 Skrevet 14. februar 2007 Hei Nungo! Er i akkurat samme situasjon selv... har ligget rett ut siden fredag med høy feber, verking ALLE steder i hele kroppen, hoste osv. Men, hold ut - det gir seg etterhvert! Begynner ENDELIG å orke å sitte oppe - være på data`n , feberen synker, øynene brenner ikke hele tiden lengre, og hodet kjennes ikke lengre ut som at det detter av..... Er også i villrede rundt ikm........ er ikke brystene litt ømmere enn vanlig??? eller er det influensaen som lurer meg.... Har også vært plutselig litt småkvalm, som har gitt seg like raskt som det kom... hm..... blir noen spennende dager fremover nå, ja! Liker ikke å ha vært så syk i begynnelsen av et svangerskap - hvis jeg er gravid da... - kan fosteret ta skade av det tro?? Noen som vet?? God bedring til deg Nungo!
martine68 Skrevet 14. februar 2007 #3 Skrevet 14. februar 2007 Stakkers deg. Dette høres ikke bra ut. Ville bare gi deg en stor trøsteklem jeg. Det fine er jo at du ikke er smittsom her inne. Den der influensaen vil jeg gjerne holde meg unna. Du får ligge under dyna og sove deg fram til ikm. Skal se tanta di ikke ønsker å oppsøke en febersyk kropp. God bedring. klem fra
Beth Skrevet 15. februar 2007 #4 Skrevet 15. februar 2007 Stakkars deg! Det høyrest vondt ut. Du får trøste deg med at er du dårleg nå, er du over det verste før vinterferien. Eg har også kjent det tettne til i nesa dei siste dagane, og hadde ei kort stund håp om at det kunne vera eit symptom på noko anna, men nå er det nok ikkje tvil lenger. Eg håper berre det er forkjølelse og ikkje influensa. Med forkjølelse kan eg jobbe, men eg set grensa ved feber. Da fungerer toppetasjen så dårleg... God betring, da nungo!
*BLÅFUGL* Skrevet 15. februar 2007 #5 Skrevet 15. februar 2007 Stakkars deg nungo- man kan bli SKIKKELIG dårlig av influensa- opplevde det selv for noen år tilbake, og var virkelig syk... Så du har min fulle sympati! Håper at du er på bedringens vei, og at tante er blitt så skremt av alle virusene at hun dropper besøket sitt ..??. Ønsker deg god bedring !! Klem fra
skifer Skrevet 15. februar 2007 #6 Skrevet 15. februar 2007 Huff da vennen .. Du får ha god bedring. Mange klemmer:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå