Gå til innhold

Hva skjedde på deres første...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hva gjør legen på første sjekk etter du er blitt gravid?

 

Lurer bare for var oss legen i dag men jeg synes det gikk så fort, det virker nesten som om hvem som helst kan bare gå inn å si "jeg tror jeg er gravid" så skriver legen ut noen skjemaer og og gir deg noen brosjyrer.. Han gikk inn på pcen og regnet ut termin,8+2.

Tok blodtrykk og blodprøve og.

 

Var det sånn med dere og?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg var hos jordmor første gang (har bare vært en gang). Tok blodprøve + blodtrykk. Fylte ut papirer, spurte om sykdommer, viste meg noen øvelser jeg kunne gjøre o.l. Var der over en time :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trur det kommer veldig ann på legen,

jeg var inne hos legen i MAX 5 min så ut igjen.

Rakk ikke spørre om noe.

Fikk bare beskjed om at han skulle ringe mæj...

Men jeg purra på flere ganger..ringte å ringte,men hørte ingenting fra legen.Er 2 uker siden jeg var hos legen å han ringte meg først igår.

Det du kan gjøre er å ringe jordmor selv å bestille time..gå uten om fast legen...drit i fast legn en stund.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

eg va der i uke 8.

legen fylte da ut alle skjemaer, spurte kossn første svangerskap hadde vert. tok gu,håpte å slippe d, men men..

ellers tok eg alle blodprøver..

fort ut og inn igjen.

legen har d jo litt mer travelt enn kordmor, siden de hos jordmor har satt av en hel time til oss.

 

Målte ikkje blodtrykk eller vekt første time.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er det i uke 8 det er vanlig å gå til legen? jeg er bare 4+1, bør jeg ringe nå å bestille eller venter jeg? aldri gjort dette før jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Høres ut som min første time hos legen, veldig kjapt, papirarbeid og blodprøver. Han skrev til o g med en del feil på skjemaet enda jeg sa noe annet til han, tydeligvis stressa... Tror det kommer veldig an på legen, og sikkert hvor mange pasienter/kø det er. Jordmor pleier å ha bedre tid, hvis du har anlednign til å bestille time hos en jordmor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...