Gå til innhold

Privat ul i Kristiansand?Hvor mye koster det?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurer på om det er noen som vet om det er mulig å få tatt privat ul i Kristiansand, hvor og hvor mye det koster?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! Du kan få ta privat UL hos doktor Bønnelykke. HUn har kontor i slottsquartalet. Jeg er ikke sikker på hvor mye det koster men hun er veldig flink og rask til å ta imot folk. Hvor langt er du på vei?

Skrevet

Jeg er 9+1 idag. Var på Ul forrige torsdag og det så fint ut, men har så veldig lyst en gang til før den ordinære i uke 20:-)) Mistet i oktober, så er vel litt engestelig...

Skrevet

Hei igjen.

Vet hva du føler. jeg mistet i november. Man går rundt er så fryktelig engstelig! Jeg ville ringt henne dersom jeg var deg! Jeg er i uke 5 nå men skal inn på UL til henne om ikke så lenge. Det blir spennende :-) Har du barn fra før?

Skrevet

hei krsand jenter. hvor gamle er dere da? Er selv fra krsand. nr en beby for meg.koselig å bli kjent så kan vi ha beby treff når alle bebysene kommer.

Skrevet

Hei! Jeg blir snart 34 (gulp) og venter nr. 3. hva med deg? hvor langt er du kommet?jeg er i 5. uke....

Skrevet

jeg er 24, mitt første. 4+6 idag. 5 uker i morgen. koselig å bli kjent med noen far krsand da

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...