**chrissy-the sweetest thing** Skrevet 14. februar 2007 #1 Del Skrevet 14. februar 2007 kan dere komme med forslag til en litt romantisk kveld alikevel,selv om....... - man har vedig lite energi,har mest lyst tilå ligge flatt ut på sofaen eller sove. - nesten ikke har penger(alt går jo til babyene som kommer om et par uker)klarer heller ikke å gå til butikken pga ryggsmerter! - føler meg ABSOLUT ikke sexy ,passer heller ikke inn i noe sexy da jeg er gravid med tvillinger i uke 35 og er enormt stor!!! Kan noen hjelpe meg med tips eller historier/erfaringer,han er jo så søt for tiden å fortjener litt kos,men sitter med null fantasi eller forslag. har så lyst til å ha en koslig kveld med oss to på valentinesday-spes siden vi snart ikke er alene lenger.HJEEEELP:-) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8225603-h%C3%B8ygravid-p%C3%A5-valentinesdaysamme-som-3-semester/
ks23 med William og Lucas Skrevet 14. februar 2007 #2 Del Skrevet 14. februar 2007 Hei du tuppa Litt i det dårlig hjørnet idag hører jeg...Uff ikke lett assa vet akkurat hvordan du har det og det ekke noe særlig nei...Føler meg som en vaggende kråkebolle jeg,fader ingen av klærne passer lenger så her i huset får samboern bare godta meg som jeg er Hehe...Fått kjøpt en liten gave til han å men ble ikke dyr, da pengene nå går for det meste til nurkene...Klarer jo ikke og holde fingrene unna vettu hihi men må bremse nå, vil jo sikkert få en hel hauge på sykehuset også. Har du ingen mat i skapet heller som du kunne smelt i sammen?! Ikke lett heller da du ikke for kommet deg i butikken, men er vel ikke lenge igjen nå...Alle sier magen min har sunket nå da, hmm kansje de melder sin ankomst snart?! Skal jo på sykehuset i morgen igjen for å sjekke urinen og blodtrykket da de ikke var helt fornøyde med det da vi var på kontroll på mandag....Jaja kom ikke med noenn gode forslag jeg kansje men håper du fikk noen trøstende ord her...Ryggen er vond her også, men har du prøvd en varm dusj på kvelden da? Før du legger deg... Det syntes jeg hjelper hvertfdall :) Ha en fin kveld videre da, venter på samboern jeg nå Så skl vi spise pizza.... Klem Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8225603-h%C3%B8ygravid-p%C3%A5-valentinesdaysamme-som-3-semester/#findComment-8230771
**chrissy-the sweetest thing** Skrevet 15. februar 2007 Forfatter #3 Del Skrevet 15. februar 2007 hei,førøken snurp! ble en dårlig middag og litt kos,bare....bestemte oss for å ta det igjen neste år! ja,er det ikke morro,magen min har også sunket.har hørt at vi tvillingravide ikke har noe sånn ,men det har vi jo tydeligvis.blir morro å se hvem av oss som får først!veldig synd at vi ikek hører til samme sykehus,men vi får prøve å holde kontakten etterpå oxo så kanskje vi kunne møttes i oslo å tatt en kaffe med tvillingnuskene våre.... dusjen tar jeg hver dag med kamillete ,eneste som hjelper på ryggen -laang ,kjempevarm dusj.mmmmmm.skal rett inn der nå.hehe.har du merket sånn litt vondt der nede/inni.det måå jo være hodet som ligger å gnikker der nede.vet jo at det har festet seg:-)merkelig følelse,men litt orro å ha kommet så langt også:-) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8225603-h%C3%B8ygravid-p%C3%A5-valentinesdaysamme-som-3-semester/#findComment-8247044
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå