Gå til innhold

Hva gjør dere på Valentins dagen?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

ikkeno..

sambo reiste på sykehuset i dag tidlig, og kommer ikke hjem før tirsdag kveld, så det blir ikke no valentine feiring her i gården nei. skal bare kose meg med gutta mine..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har faktisk kjøpt pondus bok og kort.. pleier som regel bare å kjøpe et kort.. men samboer syns det er no tull:o) mener det er en amerikansk tradisjon, og at den har kommet hit er no tull...

 

Men en unnskyldning til å kjøpe en liten ting til ham da.. han ble litt skuffet på julaften tror jeg da han ikke fikk pondus boka.. hehe.. han trodde han fikk den åsså var det førstehjelpsbok istedet;o) hehe.. så får bøte litt på det da.. Så kanskje ikke valentins dagen blir så gal for ham likavel? hihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hær har vi aldri feira Valentins dagen.. Sambo e på jobb så hær e det bærre æ og pian mine... har baka rundstøkka og pizzasnurra i dag, så vi får kos oss med det når han kjæm heim...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nope...

Bryr meg ikke så veldig om denne valentines dagen jeg... Synes det er mer spennende å bli overrasket med noe romantisk på en helt vanlig dag:) Blir så tilgjort hvis det skjer noe denne dagen...

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingenting her heller..... fikk så fin morsdagsgave av gutta mine- at jeg forventet ingenting i dag ;) men hadde egentlig tenkt å kjøpe noe mannen min, men siden lillegutt har vært syk noen dager har jeg ikke kommet meg å fått kjøpt noe......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...