Gå til innhold

tenner??


Gjest

Anbefalte innlegg

theo har begynt å klø skikkelig masse i munnen, gnager seg ihjel på hånda mi..( og han gnager HARDT!!)

 

lurer på om det er begynnelse på tenner her i gården??

han er jo 3 mnd i morra, så det er vel ingen umulighet, men...

 

i følge mamma, så fikk jeg tenner da jeg var 4 mnd, så det er kanskje arvelig?? hmmm...

jeg mister litt lysta på å amme han hvis han skal få tenner så tidlig.. rart?? hehe

skal i allefall gjøre mitt beste!!

 

klem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

frøkna her å har begynt å spise veldig på hånda si.. tenkte å at det kunne være tenner, hu blir 3 mnd snart hu å. men her er det sikkert bare det at hu har oppdaget hendene litt mer og funnet ut at de kan brukes til å kose med.. hu er liksom ikke veldig gla i sutten, selv om mor prøver for harde livet.. hehe..

 

Grøss å gru hvis hu får tenner nå ja.. da spørs det om det blir mye til amming:oP hehe.. men har jo blitt litt herda etterhvert så det går vel bra:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi var hos legen med jakob i dag, pga forkjølelse- og da nevnte jeg for han at han sikler en del, har begynt m det i det siste (jeg trodde kanskje det hadde noe med forkjølelsen å gjøre) og da spurte han om han gnager på henda også- pg det gjør han, og da mente legen at det kunne være tenner i anmarsj........... :-S jeg syns det var litt tidlig jeg da ;)

og egentlig er jeg da glad for at jeg ammer minimalt nå ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

her åsså, og kjenne en klump der, så det e nok den første tanna som e på tur, Temine e bare 2 mnd.

 

Sikle masse og knæg på handa...Når æ presse der den klumpen e "prate" ho, ho syns tydelivis at det e godt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ammet eldsetejenta ganske lenge, og hun fikk mange tenner etter hvert. Det gikk stort sett bra. Hun bet et par ganger, men etter at jeg sa høyt og tydelig AU! i det hun bet, prøvde hun seg ikke igjen på lenge. Syntes det var en fordel å kunne amme henne i søvn etter tannpussen uten å være redd for tennene. (Angrer litt på det nå. Hun har null hull, men har veldig problemer med å roe seg og sovne alene om kvelden.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...