gull-ønske Skrevet 14. februar 2007 #1 Skrevet 14. februar 2007 Hva er det første jeg gjør når jeg kommer hjem fra jobb? (Ja da, riktig gjettet) Og i dag slipper jeg å vente til jeg kommer hjem, for jeg har fri. Får ikke gjort det jeg egentlig skulle gjøre, men å sjekke denne siden, DET får jeg gjort både titt og ofte. Føler egentlig at jeg er blitt avhengig av "å bli gravid", men til stor frustrasjon er jeg ikke det (enda da ). Og imens fyller liksom denne siden noe av denne trangen jeg føler. Så KJÆRE vente-venner, fortsett å skrive, for jeg leser og leser !!!
martine68 Skrevet 14. februar 2007 #2 Skrevet 14. februar 2007 Yes du er ikke alene om å bli bitt av BIM-basillen. Jeg er stadig innom både på jobb og hjemme. På jobben må jeg smugle og bruke en annen browser en jeg vanligvis bruker. Dette fordi vi stadig sitter ved samme pc og ser på ting, og da skulle det tatt seg ut om noen oppdager url-en til barnimagen.com... Sitter i tillegg i åpent landskap med folk på alle kanter, men klarer ikke å la være å smuglese innimellom likevell. Skulle ønske meg en litt mer anonym overskrift til dette forumet egentlig. Liker ikke at det lyser "OVER 35 ÅR OG PRØVER Å BLI GRAVID" som overskrift. Veldig vanskelig å bortforklare hvis noen ser det :-)
maritmora Skrevet 14. februar 2007 #3 Skrevet 14. februar 2007 Høres veldig kjent ut. Både på jobben og hjemme sitter jeg og smugleser. Hjemme med redsel for at barna skal se meg, og på jobben kolegaer. Dere aner ikke hvor flink jeg er blitt til å lytte etter skritt og krysse meg ut i full fart =) Har fått en egen teknikk. Har VG liggende under, slik at det kommer opp når jeg krysser ut BIM. Veldig smart...
nungo Skrevet 15. februar 2007 #4 Skrevet 15. februar 2007 Høres veldig kjent ut :-) Særlig på jobb MÅ jeg bare inn om. Jeg har heldigvis ene-kontor, men døren er jo altid åpen, så jeg må passe meg, jeg også. Jobber til daglig med nok så sensitive saker så folk reagerer ikke så mye om jeg hurtig klikker ned noen sider. Det verste er om noen skal hjelpe meg med noe på PCen; det er jo let å se hvilke sider jeg har vært på eller hvis den ligger bakom de andre - FLOVT! Hjemme må jeg også passe meg litt. Mannen vet ikke at jeg "bimmer" og jeg vil heller ikke at han skal vite det.
yummym Skrevet 15. februar 2007 #5 Skrevet 15. februar 2007 Jeg er ALTFOR bim.-avhengig. Sitter altfor mye av arbeidsdagen her..men så er jo hodet mitt fullt av prøving og da..
atpåklatt08? Skrevet 15. februar 2007 #6 Skrevet 15. februar 2007 kjenner igjen det der. Hjemme er PCen altid opptatt av yngre garde, tar ikke opp kampen med dem- så da blir det til et jeg sniker meg inn i arbeidstiden -en sven av dårlig samvittighet for det men....
Agne Skrevet 15. februar 2007 #7 Skrevet 15. februar 2007 Skjønner hva dere mener altså. Er nå inne på jobb, lytter etter skritt og klar til å slette loggen om noen skulle komme inn. Lurt tips å ha vg under! Hjemme er det som hos de fleste andre her inne opptatt på dataen + at jeg ikke vil at ungene skal se hvilken side jeg er på. Komiske greier dette at vi er så redde for å bli avslørte, skulle nesten tro vi var inne på de verste sidene en kan finne her inne på nettet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå