Theosmamma Skrevet 14. februar 2007 #1 Skrevet 14. februar 2007 Fullammet snuppen til han var 5mnd, men etter at vi begynnte med litt mer fast føde gikk det raskt nedover med melkeproduksjonen. Og når han i tillegg biter meg til blods kan jeg ikke si at jeg er superivrig på å amme hele dagen, så nå har vi prøvd litt mme.Begynte med nan, men det gulpet han så fælt av, så fikk tips om å prøve HIPP sin. NAN kan man jo lage opp for en hel dag å sette i kjøleskapet, men på hipp pakken så jeg nå at de anbefaler å lage ferdig max en time før den drikkes. tungvindt da synes jeg, da bytter jeg heller til nan igjen...
LivetErEnLek Skrevet 14. februar 2007 #2 Skrevet 14. februar 2007 Det du kan gjøre, er å koke vann, ha det klart på flaskene og sette i kjøleskapet. Du får kjøpt mme dispenser med plass til tre porsjoner fra avent (får dem i de fleste dagligvarebutikker og i babybutikker) Når han skal ha, varmer du bare flasken i micro og har oppi den ferdig tilmålte mengden pulver. Ikke noe pes i det hele tatt :-)
*Patrick*e blitt storebror Skrevet 14. februar 2007 #3 Skrevet 14. februar 2007 Patrick har fått en flaske mme som tillegg siden han var en måned gammel. Har kun brukt nan og er fornøyd med den.
-carina- Skrevet 14. februar 2007 #4 Skrevet 14. februar 2007 Jeg har også hørt at endel babyer gulper mer av Nan. Jeg tror kanskje jeg hadde valgt å gjøre som Stella Polaris foreslår. Jeg har lest ett innlegg om tillaging av mme, tror ikke man bør lage istand så lang tid i forveien, selv om det står at man kan gjøre det med Nan'en. Det er visst noen bakterier som kan formere seg i rekordfart i sånn ferdiglaget mme.... Tror du finner mer informasjon på flaskeposten.no (eller var det .org?)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå