Gå til innhold

Fler som ønsker seg tette?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Babyen er bare 11 uker, og vi har lyst til å prøve igjen til sommeren alt! Kommer selvfølgelig an på om jeg har fått tilbake mensen da. Det hadde "passet best" (om man får lov til å ønske seg en bestilling hihi) med ny baby mellom mars og juli til neste år, pga studier. Føler meg litt småkriminell ved å idetheletatt vurdere det ;)

 

Andre som har planer om å prøve igjen dette året?? Hadde vært koselig å fulgt med noen inn på bli gravid igjen!

 

.....fegis

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Wow!

Lykke til!!

 

Jeg hadde aldri orka å få 2 stk sååå tett, men de kommer jo mest sannsynlig ha mye glede av hverandre i framtida...

Vi er heldigvis forskjellige.

 

 

Jeg fikk nr2 nå, og er bare sååå sliten! Får ikke tid til annet enn å ta meg av familien og huset.

Dette er første gang på over 1,5 mnd, jeg har tid til å sitte ved dataen!!

 

 

Men det er jo flott at du er ved godt mot!!

Masse lykke til!!!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja lykke til sier jeg bare.

 

 

har også 2 stk, men med 3 år i mellom.

 

er også trett og sliten.

kunne ikke forestille meg at de skulle være enda tettere.

fordelen med at det er 3 år i mellom,er at 3 åringen ikke trenger meg så mye som babyen.

 

men kan godt huske da min første var baby, da ville jeg også ha to tette osv osv osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg også! jeg ville ha en til med en gang.. fy søren så glad jeg er for at det ikke ble sånn!

ble overlykkelig for at jeg bare hadde 1 unge da han ble 2 år.. hihi

 

men jeg kan godt tenke meg en baby til en gang, men ikke før om 3 år!!

 

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ønsker meg også veldig to tette, men tror kanskje ikke vi begynner prøvingen før neste år:) Kan jo hende vi får 2008 barn begge to da;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kommer til å bli prøvere om ikke lenge nå :-) Vi brukte lang tid på å få lillemor. Siden vi ønsker oss flere så kan vi ikke unne oss "luksusen" å vente. Så vi negynner vel å prøve i det små utover nå..hehe.... :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

sambo har lyst til og prøve igjenn nå.. men jeg vil gjerne vente 1 år sånn at jeg kan ha 1 år uten og være gravid. hehe... vi brukte veldig lang tid på og få jonathan, for jeg har hatt problemer med og bli gravid, så vil jo ikke vente for lenge i tillfelle vi bruker like lang tid igjenn...men tenker nok vi prøver igjenn neste sommer el noe hehe.. og denne gangen vil vi prøve og få et vår barn.. hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ønsker meg også :) Kanskje fordi vi hadde så problemer med å bli gravid og at vi brukte 4 år... derfor kommer vi til å prøve igjen så fort som mulig...men jeg har jo egentlig ikke håp om at jeg blir gravid igjen så fort da, hvis jeg i det hele tatt blir igjen. Her vil en graviditet bli ønsket mer enn velkommen uansett når den kommer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her blir det noen år til neste... 4-5 år i mellom tenker vi. Fint med noen års forskjell. Er ikke alltid søsken blir mer sammen bare pga tett alder. Så bebisen her kan kose seg og bli orntli bortskjemt før det dukker opp søsken:-) Hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...