Gå til innhold

alenemamma i 1 uke...


Gjest

Anbefalte innlegg

det blir rart!

jeg er vant med å ha gubben hjemme hele tida, og nå er han reist på kysthospitalet. han blir borte i 1 uke, så nå skal jeg være alenemamma til 2 gutter for første gang!!

det går nok greit, men fy søren! jeg gleder meg ikke akkurat!!

so far, so good... minstemann sover, og eldstemann spiller ps2, så nå fikk jeg 5 min for meg selv.litt deilig!!

det var visst litt deilig å få skrevet det ned også, kjenner jeg!!

 

gruer meg forresten til tirsdag, da skal Theo få sprøyter.. 3 mnd kontroll, også jeg som hater helsesøstra!! grøss og gru!!

men, men!!

ha en fortsatt flott dag, jenter!!

klem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Ulvepus!! (fint å se deg her :)

 

Rart å være alenemamma for en stund da.. men det takler du helt sikkert fint ;) Vi er supermammaer vettu'! Hvordan står det til med din Theolille?? Ingrid (og jeg) har blitt forkjøla, men vi trøster hverandre..hehe. Og så har hun en trøske som aldri vil bli borte virker det som, men kan ta lang tid det der. Litt "lei" av den medisinen hennes.

 

Vi fikk også tildelt ei helsesøster jeg ikke tålte tryne på..huff. Bytta med det samme vi, ikkeno' problem det!

 

Klemm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åssen bytta du? snakka du med kirsti?? og hva sa du?

jeg og eva har en personkjemi som ikke passer sammen...

har forresten hørt om hu anne irene...

 

skal som sagt dit til tirsdag kl 14, og hvis hu ikke får satt de sprøytene som hu skal på en skikkelig måte, ber jeg kirsti om å få bytte hs...

håper det går!! :s

 

ser du meg i byn, så ta tak i meg!! (jeg har klippet håret kort forresten...)

 

klem

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sa bare fra i skranken at jeg ville bytte, så prata jeg med "over helsesøster" (?) Husker ikke hva hun het.. av samme grunn som deg altså, dårlig kjemi. Var veldig glad for at jeg sa ifra! Men vi kom i en annen barselgruppe enn den som var tiltenkt oss siden vi bytta HS, de andre barna er 2-3 uker yngre enn ingrid. Men ikke no problem det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ok, overhelsesøster er kirsti. jeg hadde kirsti til eldstemann. hu er ei kjempedame!!

om jeg kommer i en gruppe med unger som er enten litt elsdre eller yngre, så er det det samme!!

man skal vel ikke grue seg til helsestasjonskontrollen, vel?? for det gjør jeg...

sorry å måtte si det, men eva er et brødhue!! hu skjønner jo ikkeno!!

det værste er at hu er venninna til tante.. liker ikke det helt.. men tror jeg skal snakke med kirsti om å få bytte...

hu er på kontoret på mandager, veit jeg!

alle andre enn eva og hu du hadde, mao!! ;)

takk for hjelpa!!

 

kanskje vi skulle tat oss en trilletur en dag dere er blitt friske?

47360543 er nr mitt. send en sms en dag da!! ;)

 

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...