optimist.. Skrevet 14. februar 2007 #1 Skrevet 14. februar 2007 Hei på deg:)) Hat du fått testa på nytt i dag eller? Venter spent nå)) Klem fra
*BLÅFUGL* Skrevet 14. februar 2007 #2 Skrevet 14. februar 2007 -og optimist er ikke den eneste som venter...!! Har sjekket status her inne flere ganger i dag- er SÅ spent på om streken din er klar og sterk! Krysser alt jeg har for deg, maritmora !!!!!!! Klem
gull-ønske Skrevet 14. februar 2007 #3 Skrevet 14. februar 2007 Ja, hvordan er det? Har vært inne på siden flere ganger i dag, så vi venter i tro og spenning på en positiv oppdatering nå.
martine68 Skrevet 14. februar 2007 #4 Skrevet 14. februar 2007 Jeg må bare henge meg på her. Sover du framdeles søtt, eller har du rukket å ta en test. Uansett resultat er vi her for deg vet du. klem fra
maritmora Skrevet 14. februar 2007 #5 Skrevet 14. februar 2007 Takk for omtanken! Sov til kl 17. og da var alle tre barna hjemme, og umulig å få satt seg ved dataen uten et eller to nysgjerrige hoder over skulderen min... Nei, det var ikke antydning til strek i dag, så nå er jeg litt i villrede. Både min mann og jeg så skyggen tydelig mandag, men i dag-ingen ting. Gir ikke opp for det, men har bestemt meg for å vente på tanta nå, så får vi se. Drar på vinterferie lørdag, så da får jeg noe annet å tenke på. Takk igjen for at dere tenker på meg <3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå