scubagirl med scubababy Skrevet 14. februar 2007 #1 Skrevet 14. februar 2007 Idag er det Valentines Day. Har tenkt å fri til min kjære ikveld. Og det er et halvt år igjen til termin for vårt første barn... Var hos legen idag og fikk høre fosterlyden igjen. 150 slag i minuttet. Deilig å høre denne "rare" lyden igrunn.. Dagen og kvelden kan vel ikke bli bedre tenker jeg.. Klem fra..
myspys Skrevet 14. februar 2007 #2 Skrevet 14. februar 2007 Hei scuba! Vi er nøyaktig like langt, bare 181 dager igjen... Ville bare ønske deg lykke til med kvelden og frieriet - så spennende! Vi har også en spesiell dag i dag, siden vi hadde vår første skikkelige date på valentinsdagen for seks år siden i dag. Vi har som oftest besøkt en ny europeisk storby sammen hver valentin, men i år blir det bare hjemmekos. Ha en strålende kveld! Nå skal jeg snike meg fra jobb for å se om jeg kan finne på en liten overraskelse til i kveld.
scubagirl med scubababy Skrevet 15. februar 2007 Forfatter #3 Skrevet 15. februar 2007 Hei Myspys. Så moro at vi er like langt... Og idag har vi kun 180 dager igjen... Godt å se at tiden "flyr" avgårde... Tror du ikke samboer ble rørt når jeg ga han frieriet mitt via et søtt kort... Vi var først på lydighetskurs med hunden vår. Så dro vi rett på restaurant i Sandefjord. Det var fullt av mennesker og vi satt veldig nære nabobordet. Så jeg var glad jeg hadde skrevet ned dette på et kort. Hadde det ikke vært så fullt på restauranten hadde jeg tatt frem ringene jeg hadde kjøpt på forhånd. Men vi gikk ut i snøen og jeg ga min kjære en fin liten innpakket eske. Han ble så glad og hadde nesten ikke tid til å få av votter etc. før han ville sette ringen på fingeren min... Og giftemål 29. februar 2008 var helt greit for han... Hadde dere en hyggelig Valentines-feiring da? Klem fra...
babylove :) Skrevet 15. februar 2007 #4 Skrevet 15. februar 2007 korr søtt samboern min sa i går at når dn her babyen kom t verden måtte vi gjøre planene våre virkelig.så t neset år blir d bryllup
Gjest Skrevet 15. februar 2007 #5 Skrevet 15. februar 2007 ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH!!!!!!!!!!! SÅ herlig Gratulerer så masse
Adrian07♥ Sofie10♥ Skrevet 15. februar 2007 #6 Skrevet 15. februar 2007 Hei hei! Så koselig å høre at andre venter barn og er i gifteplaner.. Jeg har idag 197 dager igjen, og har planer om å gifte oss sommeren 2008. Som et tradisjons menneske jeg er, ønsker jeg at min samboer skal ned på et kne og fri... Men har de siste dagene tenkt på å fri selv, siden vi allerede på en måte har bestemt oss for å gifte oss neste sommer.. Jeg har faktisk kjøpt drømme brudekjolen!! Jeg tror faktisk min samboer har tenkt til å fri snart, men ting går ikke alltid så fort der i gården.. Hehe.. Gleder meg til vi er forlovet offisielt og kan gå med ringer.. Og vi kan bestemme oss for eksakt dato.. Og midt oppi det hele kommer det forhåpentlivis et nydelig lite barn..=) Ønsker dere alle i samme situasjon de beste ønsker for både baby og giftemål!! Klem
myspys Skrevet 15. februar 2007 #7 Skrevet 15. februar 2007 Gratulerer så mye! Hørtes ut som en kveld dere kommer til å huske, og så skuddårs-bryllup, da - det var jo kult. Vi har snakket litt om å ta steget den 20.08.2008, men har vel ikke heeeelt bestemt datoen enda - noen må jo ned på kne først, hi hi.. Ellers hadde vi en koselig kveld, men kan ikke helt skryte på oss den store middagen. Jeg har nemlig hatt så lyst på reker i det siste, og min kjære kom hjem med herlige reker og alt deilig tilbehør, så vi gledet oss stort til vesla på 2 skulle legge seg, og det skulle bli Voksenmiddag. MEN, rekene luktet mistenksomt merkelig, så vi turte ikke ta sjansen, så der røk den middagen. Men så tok vi et deilig steambad sammen og glafset i oss en herlig bløtkake som han laget tidligere på kvelden. Så hyggelig ble det, absolutt!! klem
scubagirl med scubababy Skrevet 15. februar 2007 Forfatter #8 Skrevet 15. februar 2007 Håper du kommer straks etter med giftemål trine..... Og maddis23... Gled deg til du får ring på fingeren. Noe spesielt skjer med deg den dagen du kan vise hele verden at du har funnet den rette... Vi snakket litt om det med hvem som burde fri etc. og samboeren min sa at han var nok litt treg i avrekker'n akkurat der. Men han hadde nok fridd til meg en eller annen gang mente han.. hehe... Jeg fortalte han at jeg hadde hørt at den eneste dagen jentene har lov å fri er på skuddårsdagen. Men at jeg tok en liten vri og fridde på "Alle hjerters dag" med spm og bryllup på skuddårsdagen. Han sa han aldri hadde hørt om det, så det var helt greit for han at jeg fridde til han.. Så nå er det bare å se frem til baby i august og bryllup i februar. Med en skikkelig fin bryllupsreise rett etterpå...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå