Gå til innhold

UL PÅ VOLVAT


svana72

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg betalte 1095.- på Volvat i Oslo for noen uker siden, jeg var da 7+4. Var litt bekymret pga mørk blødning/utflod. Fikk time på dagen. De tok innvendig UL, og vi fikk se hjertet banke :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var der i dag (12+0) og det var bare å anbefale. Kostet 850 for medlemmer, rundt 1100 hvis du ikke er medlem. Legen tok seg good tid. Viste oss hjerne, hjerte, nyrer, bein, fingre og ryggmarg. Babyen lå og strakk på seg og vinket og var så fin så fin. Fikk med to bilder, ett der han målte lengden og et godt et i profil. Sluttet ikke undersøkelsen uten å spørre om vi var fornøyd eller om vi ville se litt til. Var en ubeskrivelig flott opplevelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg leste på Volvat sine sider at de tilbyr UL fra uke 14, men det stemmer tydeligvis ikke, siden så mange har vært dere tidligere enn det??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg var også på volvar, rett under 1100 men det var verdt det. rolig, hyggelig, og veldig omsorgsfull når det som kom fram ikke var slik jeg håpet... anbefales!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg følte meg veldig ivaretatt, flinke folk, raske til å få time, høflige etc. Tok innvendig ul,

utvendig tar de ikke før uke 14 tror jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg var i uke 7, betalte 900kr. jeg har ikke noe god erfaring derfra, men så er jo volvat gedigent da, så er nok mange flinke også=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg spurte om det med uke 14, men det var bare at jordmødrene deres tar UL fra uke 14. Før det er det en lege. Vanligst med innvendig UL før uke 14, men jeg var som sagt i dag, og legen sa vi godt kunne prøve utvendig UL først, det kom litt ann på hvordan barnet lå om det funket eller ei. Men det funket superfint, og kjæresten min og jeg gråt og smilte om hverandre mens vi så den lille strekke på føttene og vinke til oss:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vært på ultralyd på Volvat Oslo i dag (er 10+4), og jeg har bare lovord å si om de. Var en gynekolog som utførte ultralyden, og han var både hyggelig og omtenksom. Fikk lov å ha med min kjære inn, det var supert! Eneste med volvat er at det er litt dyrt, jeg betalte 1100, men det var det absolutt verdt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...