Gå til innhold

Dere som fikk for 8 uker siden....


2011ee

Anbefalte innlegg

Når fikk dere første mensen etter fødselen? Jeg fikk ei jente for litt over 8 uker siden, er to mnd gammel i morgen. Har ennå ikke fått mensen... Er litt bekymret.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

min er snart 3 mnd. og jeg har ikke fått mensen. trodde den kunne holde seg borte lenge om man fullammet? eller var det ønsketenkning?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ammer ikke, hun får flaske... Dette er min andre, hadde trodd at mensen kom fortere tilbake da, men ser ikke sånn ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg fikk også for 8 uker siden på mandag. Har heller ikke fått mensen enda... Ammer heller ikke. Men regner med at den er rett rundt hjørnet. Tror ikke det er noe å bekymre seg over:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jenta mi er to måneder i dag, og jeg har ikke fått tilbake mensen. Etter forrige fødsel gikk det 8 mnd før jeg fikk igjen mensen. Fullammer nå også, og håper det går minst like lang tid denne gangen :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har heller ikke fått igjen mensen enda og er kjempe glad for all tid den holder seg borte :o)

Fikk den igjen etter 4 mnd etter første fødsel. Fullammer nå og gjorde det forrige gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk baby for 8 uker siden og har heldigvis ikke fått mensen ennå. Med første gutten min fikk jeg mensen etter 7 måneder. Fullammet til han var rundt 6 måneder.. og når jeg begynte å amme mindre så kom mensen tilbake.

 

Håper at mensen holder seg vekke like lenge denne gangen også!

 

Hvis du ammer skal du ikke bekymre deg... Nyt det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fødte for 10 uker siden- og har ikke fått den HELDIGVIS ;) håper den holder seg borte så lenge som mulig...... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...