Cicci79 - ble mamma 16.02 Skrevet 14. februar 2007 #1 Skrevet 14. februar 2007 I morgen kan det skje ) Jeg skal endelig ha overtidstime på Ahus. Håper de kan sette meg igang for nå blir jeg snart gaaal av all ventingen. Føler med alle dere som er i samme situasjon, og håper dere slipper unna med så lite venting som mulig. Og gratulerer til alle i februarklubben som allerede har blitt mamma'er. Jeg hadde ikke et eneste strekkmerke til termindatoen jeg, men nå har de selvfølgelig begynt å melde seg. Ikke noe gøy (
Tredjegull Skrevet 14. februar 2007 #2 Skrevet 14. februar 2007 Kan jeg spørre hvor langt over du har gått? Jeg har nemlig gått over med de to første, og blitt satt igang... Men jeg håper jeg slipper det denne gangen, og iallefall å vente 2uker etter termindatoen. Legen min snakket om at de skulle begynne å sette igang etter 1uke overtid. Derfor lurer jeg...(Jeg skal etterhvert føde på AHUS jeg også...)
Cicci79 - ble mamma 16.02 Skrevet 14. februar 2007 Forfatter #3 Skrevet 14. februar 2007 Heisann, Jeg er 10 dager på overtid i dag.Hadde ikke lyst til å bli satt igang i utgangspunktet jeg heller men synes lillemann begynner å bli litt lite aktiv derfor har jeg fått overtidstime før det har gått to uker. Har hatt rier/kynnere de siste 6 nettene, og er helt utslitt. Håper jeg er moden for hva enn de måtte gjøre da...
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2007 #4 Skrevet 14. februar 2007 Er det første barnet ditt? Jeg har som sagt blitt satt igang med begge mine, og jeg har hørt at de snakker om at fødselen kan bli tøffere da. Men om det er tilfellet er jeg ikke sikker på, men jeg har ikke så forferdelige fødseler å se tilbake på egentlig. Den første drøyde det en del med, for kroppen min var totalt uforberdt. Så jeg måtte få kateter første natten, modningspiller dagen etter. Ingenting gjorde at fødselen satt igang. Så gikk litt av vannet dagen etter der igjen, men det hjalp ikke. Så jeg fikk drypp litt utpå dagen, og da kom han på ettermiddagen. Jeg hadde jo ikke vondt før timene før han ble født, men det var slitsomt psykisk. Trodde jo nesten han skulle komme den første dagen jeg, siden det hadde jeg hørt at skjedde de fleste som ble satt igang. Men da var jeg jo mer forbedredt andre gangen, men da hadde jeg overtidstime som deg, kl 8. Og han ble født kl 13.52!!! Men jeg ønsker deg masse lykke til! Snart er du mamma!!!
Cicci79 - ble mamma 16.02 Skrevet 14. februar 2007 Forfatter #5 Skrevet 14. februar 2007 Ja det er første mann. Hører også de sier at det kan bli tøffere da, men gutten i magen er allerede ca 4 kg og jeg vil gjerne slippe at han blir ennå større. Jordmora informerte meg i går om at det du beskriver kan forekomme. Noen ser liksom ikke ut til å reagere på noenting, mens andre kommer igang med en gang. Man tror jo alltid at en selv er av den "heldige" typen. Hehehe ) Krysser fingrene i hvert fall... Tusen takk for det, og lykke til du også - det kan jo hende vi sees ;o)
(¯`°•.¸ 2barnsmamma(¯`°•.¸ Skrevet 14. februar 2007 #6 Skrevet 14. februar 2007 Lykke til!!! Håper du får en fin fødsel!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå