En liiiten til. Skrevet 14. februar 2007 #1 Skrevet 14. februar 2007 No e æ drittlei av å ikke få sove om natta,bading,kakao osv hjælpe ikke nokka.Her må sterkar midler til,noen som ane om no form for råd.E i uke 37,og bynne å bli desperat.Man blir virkelig satt ut når man ikke få sove...
Krølle79 Skrevet 14. februar 2007 #2 Skrevet 14. februar 2007 I know the feeling!! Natt te igår sovna æ itj før a va over 04.... DET va IKKE arti!!!!! Æ å vil gjerne ha tips om kolles man kan få sov om natta!! (hadd heldigvis ei panser-søvn i natt da, men.. vil gjerne ha nån tips æ kan bruk te de netter'm kor æ itj får sov, ja...)
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2007 #3 Skrevet 14. februar 2007 Jeg var så desperat etter utallige søvnløse netter med svangerskapskløe at jeg kjøpte noen reseptfrie tabletter på apoteket som heter Postafen, det er reisesyketabletter. Leste på nettet at det var helt trygt for gravide. Skal si jeg sov etter en slik tablett! Det er rød trekant på, og de gjorde ihvertfall meg sinnsykt trøtt....... Deilig å få sove litt igjen!
En liiiten til. Skrevet 14. februar 2007 Forfatter #4 Skrevet 14. februar 2007 Oi,kanskje jeg skal gjøre d.Er virkelig helt på felgen her jeg nå altså..Takk skal du ha..
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2007 #5 Skrevet 14. februar 2007 Ikke stress med å komme deg i seng, hold deg oppe til du kjenner du får vondt i kroppen...da sovner du nok godt når du omsider hopper til køys.
En liiiten til. Skrevet 14. februar 2007 Forfatter #6 Skrevet 14. februar 2007 Uff ja,d er d som er så rart.Legger meg litt tidlig,er så trett men sove får jeg ikke.Klarte ikke å sovne utpå morgenen en gang i dag,skal på apoteket jeg nå ..
Krølle79 Skrevet 14. februar 2007 #7 Skrevet 14. februar 2007 hmm.. den va'kke dum.. Men jeg visste ikke at gravide kunne ta postafen? Jaja. lærer no' nytt hver dag Tar meg nok en tur innom apoteket jeg også, tenker jeg
En liiiten til. Skrevet 14. februar 2007 Forfatter #8 Skrevet 14. februar 2007 Hei Krølle,nei jeg må bare prøv å gjøre et eller annet,jeg klarer ikke å gå sånn lengre,kjenner meg helt utrangert..
Xenaen Skrevet 14. februar 2007 #9 Skrevet 14. februar 2007 Og her er et tips til de som ikke liker å ta medisiner: Myyye frisk luft og dagslys. Ta med pledd og varme klær, kom dere ut (midt på dagen gjerne). I tillegg: Ligg unna alt som inneholder koffein, skift på senga, ha med deg et kjedelig blad/bok (for meg virker fagbøker veldig som sovemedisin...) Banan te kvelds. På meg virker bading om kvelden helt mot sin hensikt!!
shayan_jente_04.04. Skrevet 14. februar 2007 #10 Skrevet 14. februar 2007 ikke lett for meg åp legge meg seint når jeg lissom blir trøtt, har en 7 åring som ska på skolen + en 3 åring, ikke vil jeg ta noen medisiner heller, sir ikke at det er farlig, men vil gjerne sovne naturlig....sku bare ønske at det var så lett.....søvnløse netter nå, det samme når bebis kommer....hiha...........
shayan_jente_04.04. Skrevet 14. februar 2007 #11 Skrevet 14. februar 2007 til jeg blir trøtt mente jeg. sorry skrive feil
Fallerifallera Skrevet 14. februar 2007 #12 Skrevet 14. februar 2007 Det sies at melk og fisk inneholder søvnfremkallende stoffer! Men man gidder kanskje ikke spise en fiskemiddag eller risengrynsgrøt rett før man skal legge seg? Jeg syns faktisk at melk kan hjelpe litt, men det kan hende det er litt psykisk, siden jeg tror sånn på det?
Orris & Lille Sebastian Skrevet 14. februar 2007 #13 Skrevet 14. februar 2007 Om du inte är i jobb kan du sova på dagen. Detta är kroppens sätt att förbereda sig på att det är slut på att sova hela nätter. Bara att vänja sig :-) Men om man är i jobb är det ju slitsomt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå