ellemmelle og bitteliten Skrevet 14. februar 2007 #1 Skrevet 14. februar 2007 rosa utflod kan bety at el kommer/har kommet? Altså, jeg har de to siste gangene hatt veldig lange sykluser (48,38) mot normalt 29-30 som jeg hadde sist jeg var uten prev. På dag 17-18-19 hadde jeg skikkelig stikninger i magen og smerter i korsryggen og på dag 21 fikk jeg rikelig (usj) med rosa tykk utflod. Etter dette bedret ryggsmertene seg og har hatt av og på med murring og stikning i magen. Begynte først å tempe så smått forrige uke, dvs etter alt dette så har jo ingenting å sammenligne med der heller.. Men kan dette ha vært EL, slik at IKM skulle vært på dag 35??
♥Tullerusk♥ Skrevet 14. februar 2007 #2 Skrevet 14. februar 2007 Hei... Det du beskriver her minner meg veldig om EL, de siste gangene nå så har jeg hatt det samme som deg...Altså smertene... Og at utfloden er litt rosa er også et tegn på at du har/ har hatt EL... Så det kan virke som om du har rett i det du skriver her...
ellemmelle og bitteliten Skrevet 14. februar 2007 Forfatter #3 Skrevet 14. februar 2007 Håper på det, for er så lei av disse lange syklusene..såfall går det jo sakte men sikkert nedover... :-) er på dag 37 nå og er møkkalei av å sjekke etter TR, har "ventet" i halvannen uke nå! Skal el-teste neste mnd bare for å teste ut symptomene.. Takk for svar, vet det ikke er rett forum å spørre på men på bli gravid er det ingen som svarer noen gang :-)
♥Tullerusk♥ Skrevet 14. februar 2007 #4 Skrevet 14. februar 2007 Ja, de er litt slappe med å svare "ny" nick...hehe Halvannen uke, ja, det begynner å bli lenge det nå da...Du er ikke gravid da.?? hehe....må jo spørre.... Kjekt med testing...=o)
ellemmelle og bitteliten Skrevet 14. februar 2007 Forfatter #5 Skrevet 14. februar 2007 Altså, ventet i form av at jeg kanskje håpet den hadde stabilisert seg denne måneden.. :-) Men tror nok jeg har hatt el i perioden 26-29 januar så da kommer den nok etterhvert... har ikke lyst til å teste, blir bare skuffet :-) men hadde hoppe-av-i-svingen sex på dag 20 så såfall er det jo en pitteliten mulighet.. dukker ikke TR opp denne uka skal jeg teste, men med min flaks så kommer den nok hvert øyeblikk
♥Tullerusk♥ Skrevet 14. februar 2007 #6 Skrevet 14. februar 2007 hehe....Og når dere har så tett oppi en EL så er det en mulighet ja... Ja, venter her når du skal teste jeg... HVis det skulle kommer til å gå så langt.... klem
tuppa prøvd lenge Skrevet 14. februar 2007 #7 Skrevet 14. februar 2007 har man rosa utflod eller litt blod under el så er jo det et tegn på at man er ekstra fruktbar også!
ellemmelle og bitteliten Skrevet 16. februar 2007 Forfatter #8 Skrevet 16. februar 2007 Klarte ikke holde meg unna lenger, så måtte teste i dag og den var jo selvfølgelig helt negativ. Blæh. Så enten har jeg ikke hatt el, selv om det var tydelige symtptomer, eller så er den forsinket av en annen grunn.. er på dag 39 og fortsatt ikke tegn til noe som helst..! Trøster meg litt med at sist jeg var gravid så var den negativ 7 dager over og ble positiv først 18 dager over... Også jeg som begynte å håpe pittelitt også :-)
♥Tullerusk♥ Skrevet 16. februar 2007 #9 Skrevet 16. februar 2007 Oj,,...hehe...Ja lov og håpe... Vi håper til tanta dukker opp...=o) klem
ellemmelle og bitteliten Skrevet 16. februar 2007 Forfatter #10 Skrevet 16. februar 2007 Begynner snart å lure på om det er noe galt med kroppen min, dårlig gjort og vente såpass lenge uten grunn.. vil ha tilbake mine stabile sykluser jeg... ;-)
♥Tullerusk♥ Skrevet 16. februar 2007 #11 Skrevet 16. februar 2007 hehe... Ja skjønner dette... Haha... måtte selv ta en test nå jeg...*føler meg super teit nå ja..* Nei for jeg har vært så kvalm i det siste, før jeg ble syk...Neg som bare det...hahaha snakk om å håpe på et mirakel...*ler* Er nok ikke noe galt i kroppen din... Men du kan jo ta en tur til legen og fortelle en liten hvit løgn da... haha.... At dere har vært prøver over ett år og forsatt ikke skjedd noe og at du lurer på om noe er galt...=o)hheheheeh...Kanskje litt for dumt...hihi... Sånn går det... Nei du skal se den snart kommer på riktig spor igjen... *gir deg en goooood klem*
ellemmelle og bitteliten Skrevet 16. februar 2007 Forfatter #12 Skrevet 16. februar 2007 Forrige gang jeg hadde sånne tanker så gikk jeg til legen for å ta gu og evt blodprøver..da hadde jeg ikke hatt mens på 2mnd nesten og to negative tester og var sikker på jeg hadde den ene sykdommen etter den andre... og hva skjedde.. da var jeg jammen meg gravid uten at det var det minste planlagt så tror ikke jeg kan prøve meg på den en gang til er nok helst at kroppen trenger tid til å komme seg igjen etter lang tid på prev men er kjipt likevel... ! Takk for gode ord, du er nå virkelig en knupp ;-)
♥Tullerusk♥ Skrevet 16. februar 2007 #13 Skrevet 16. februar 2007 Hehehe...er nok som du sier...Kroppen trenger tid...=o) Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå