Gå til innhold

Står det feil info på denne siden?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg begynte uke 28 i dag, og trodde jeg begynte på 3 trim neste uke.Over her står det at man er 28+1 når man går over, det må være feil??28+6 er vel det riktige..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har å hadd litt problema me å forstå det der. Men æ har skjønt det sånn at no når du e uke 28, så går du inn i di 29ende uke, skjønne du den? Derfor blir det fra uke 28+1.

Skrevet

Mene du man "hoppe over" uke 28 i realiteten? Det har jeg aldri hørt el lest noen steder....

Nå ble jeg virkelig forvirra.

Skrevet

Hvis du er 28+1 fullgåtte uker er du i den 29. uke. Likedan er vi nå i det 21. århundre før århundreskiftet var vi i det 20. århundre. Blir litt på samme måten. Slik har det vært hele tiden, du hopper ikke over noen uker. Litt vanskelig å forklare men... skjønner du det nå?

Skrevet

Nei, det gjør jeg virkelig ikke.Når jeg i alle de tidligere uker har gått ferdig HELE uken, dvs uke nr+6 før skifte, så klarer jeg ikke å se logikken her...desverre.Jeg hopper jo over 5 ukedager i uke 28 og jeg skal begynne uke 29 allerede i morgen!

Skrevet

Du tenker litt feil... Her følges samme regning hele tiden.. Du var også i din 19. uke da du var 18+3 f.eks.. Er ikke først nå det begynner, og du tar feil når du sier at du hopper over en uke. Det gjør du ikke.

Skrevet

:-) Nei, ikke så lett det her. Men det er ikke noe som er annerledes nå enn i ukene før. Prøver en gang til: når du er i uke 25+1 (eller 28+1) er du FULLGÅTTE 25 uker + 1 dag(28 uker + 1 dag) og da har du begynt på din tjuesjette uke (29. uke). Nå da?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...