Anonym bruker Skrevet 14. februar 2007 #1 Skrevet 14. februar 2007 Ok, så dukker det opp noen forfengelighetstanker midt oppi tanker om maserier, hodefesting m.m. Driver og speiler meg nå, og ser på en rumpe som har eeest ut. Kompleksene dukker opp (minner meg om et par år tilbake, før jeg klarte å gå ned et tosifret beløps-kilo..) og jeg kjenner panikken brer seg. I gamle dager løste man problemet med lange t-shirts el. gensere, men aller helst en genser til å feste rundt hoftene!(Sååå tilfeldig og greit) Nå ser lange gensere og T-shirts etc bare potetsekkaktig ut på meg, men kan fremdeles redde meg med en genser bundet rundt livet.....ok, teit spm...men...i forfengelighetens navn...vil ikke fly rundt med trange joggebukser (gravide-"jogge"-bukser) på føden og se ut som en giga-rumpe, hele meg: Ser det greit, tom, fashion ut, å ha genser bundet rundt hoftene, slik som i gml dager, eller er dette helt ut? Jada, jeg haaaar mye å gjøre om dagen, men dette er altså en aldri så liten bekymring jeg har...(kompleks!!)
Silker Skrevet 14. februar 2007 #2 Skrevet 14. februar 2007 Så klart du kan ha det! Da syns det ikke hvis du skulle blø igjennom heller...
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2007 #3 Skrevet 14. februar 2007 Nemlig, det har du rett i! Har tenkt på det, også, herregud, her skal man gå i bleier..hvordan få skviset inn en bleie i en allerede nokså trang "jogge"-gravide-bukse fra H&M (Str. m, men ser ut som en dundre..)
Gjest Skrevet 14. februar 2007 #4 Skrevet 14. februar 2007 Syns vel egentlig at rumpa bare ser større ut jeg når man binder en genser over... Men er jo fint i forhold til evt gjennomblødninger osv.. Tror ikke så mange bryr seg hvordan du ser ut på føden jeg, du tenker sikkert mest på det selv. Og du har jo akkurat satt et liv til verden - du er flott uansett!!!
attpåklatt1 Skrevet 14. februar 2007 #5 Skrevet 14. februar 2007 Fikk av gubben en mørk "kosedrakt" i morsdagsgave som jeg skal bruke på føden. Mørkt virker slankende, hehe. Her brukes alle knepene for å føle seg vel!!! Mener at genser rundt livet fremhever bakenden, men det er jo helt hva man selv føler. Deilig er vi uansett! Nemmelig!! :-)))
Lone35 =0) Skrevet 14. februar 2007 #6 Skrevet 14. februar 2007 Tror ikke du blir så opphengt i klær og "fæsjn" på føden. Da er det viktigste å ha det komfortabelt. Joggebukser skjuler mye de. Du har vel ikke tenkt å gå i tights heller? =0) Du kan jo ha en morgenkåpe til å ha rundt deg om du må ut i korridoren..
tessa 82 Skrevet 14. februar 2007 #7 Skrevet 14. februar 2007 He,he... Kjøpte "kosebukse" i dag jeg... Det er ikke bare du som har noen tanker om det der... Nå er ikke selve rumpa det største problemet, men det faktum at man skal vralte rundt i bleier! Føler seg sikkert ikke veldig fin med den kladden bak i sånne ettersittende bukser. Endte opp med en svart en. Da synes ikke alt så godt. Også er det sikkert deilig å slippe å tenke på evt. synlige blodflekker....
godiva med 3 gull Skrevet 15. februar 2007 #8 Skrevet 15. februar 2007 De aller fleste på føden ser grusomme ut uansett.. var et par unntak sist jeg var der. Man ser uansett fetere ut etter at den stramme magen forsvinner, men får bare fokusere på at det skal bort. he he. Jeg har en tendends til å være litt kritisk, men det går mest på meg selv og hva jeg synes og føler meg om meg selv. Tror også dette med genser over baken bare får den til å se større ut.. synes å huske det. :=) Uansett så kan vi trøste oss med at de aller flest der oppe føler seg like fæle som oss.. så det er nok bare å slappe av. (men skjønner deg!!!!!)
lillebøllaspringmadrass Skrevet 15. februar 2007 #9 Skrevet 15. februar 2007 skjønner du kan føle det sånn.. men om du binder en genser rundt hoftene vil rompa di se dobbelt så stor ut.., og det vil fremheve midjen din.. som sikkert ikke er noe slankere enn alle andres når man nettopp har født.. jeg synes heller du bør gå for en mørk bukse, og heller trekke oppmerksomheten til en annen del av kroppen.. feks annsiktet. når jeg fødte sist følte jeg meg så blæh i kroppen at jeg valgte å fokusere på hodet.. jeg stella håret og sminka meg.. det fikk meg til å føle meg bedre der jeg traska rundt småfeit og dvaskete.. fikk mye komentarer at jeg så så frisk og fin ut.. hehe.. de skulle sett meg på badet om morgenen før sminka og håret ble stellt.. men ingen komenterte kroppen min. den var gjemt i en mørk, men fin joggedress. tror d kan være bedre enn å dekke rompa med noe som egentlig bare framhever den..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå