Misa+spire i magen<3 Skrevet 14. februar 2007 #1 Skrevet 14. februar 2007 De er akkurat sånn som når mensen kommer.. Helt nederst i magen. Jeg er 33+1 og har fått vite at livmorshalsen begynner å bli moden. Den var bløt og myk, og kanskje lengde med 2 cm sa jordmor. Vil dette bety at fødselen nærmet seg? Jeg fikk ikke konkrete svar annet enn at jordmor ble bekymret. Er disse mens smertene helt nederst med på å modne?
Misa+spire i magen<3 Skrevet 14. februar 2007 Forfatter #2 Skrevet 14. februar 2007 nærmer seg skulle det stå.
Baila Skrevet 15. februar 2007 #3 Skrevet 15. februar 2007 Det lurer eg også på, eg er 35+2 og har kjent disse menssmertene i noen dager. Kan ikkje huske det fra sist svangerskap.
♥Spirevipp♥ Skrevet 15. februar 2007 #4 Skrevet 15. februar 2007 På foreldrekurs på Ullevål fikk vi vite at rier kjentes ut som menssmerter! Kan du ikke ringe fødeavdelingen din for å høre?
^**jente79+knøttet**^ Skrevet 15. februar 2007 #5 Skrevet 15. februar 2007 Jeg fikk også dette noen dager før prinsen kom. Kan være at noe nermer seg nå.
venter nr 2 i april Skrevet 15. februar 2007 #6 Skrevet 15. februar 2007 Det kan være tegn på for tidlig fødsel. Du burde ringe føden... Jeg hadde mens smerter før jeg fødte forrigemann. Han kom 34+6. Har de nå også, 31+6, er sykemeldt pga fare for tidlig fødsen. Har du murringer i ryggen også? OG nedpress? Rart at JM ikke ringte føden, eller sendte deg på UL.....
Baila Skrevet 15. februar 2007 #7 Skrevet 15. februar 2007 Eg kunne ikke huske disse mens smertene fra sist svangerskap, men nå fant eg frem dagboka fra sist gang, og der stod det at eg hadde begynt med det ei god uke før fødselen. (fødte dagen før termin då) Men nå skal eg hvertfall være x tra oppmerksom. Det bør nok du og. Pakk bagen og ha alt klart hvertfall, og ring legen din viss det blir verre.
riho1 Skrevet 15. februar 2007 #8 Skrevet 15. februar 2007 Vet om mange som har hatt disse mensmurringene i mange uker før fødsel. Selv har jeg hatt dem i minst 3 uker nå, og er 39 fullgåtte uker nå. termin neste fredag 23 februar. Dette er et tegn på at livmorhalsen modnes. Det kan du også være ei stund, men ikke godt å si. Var litt tidlig med deg da egentlig. Hadde jeg vært deg ville jeg bedt om å bli fulgt opp angående dette. Håper det går bra og at den lille vil være der inne ei stund til. mvh
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå