Gå til innhold

Anyone?!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Er i 9'ende uke;)

Og vil så gjerne på ultralyd..men må vente sier jordmor! Kan man henvende seg privat noen sted? Og betale selv?

 

Og er det vanlig å føle seg "støl" eller "stinn" i underlivet?

 

Ha en fin valentines day alle sammen...

 

;))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg lurer på det samme ang.ul,så jeg har spørt her inne om hvor mye volvat koster.så kikk der etterhvert om du ikke får svar på innlegge ditt,så håper jeg at det kommer noen svar på mitt innlegg,er 8 uker på vei jeg.

 

UL PÅ VOLVAT har jeg skrivi som overskrift,men det er helt vanlig å føle seg stinn eller støl i underlivet,det hadde jeg med første mann å det er jeg nå,mange venninder har å hadde det oxo slik under graviditeten,det er livmora som utvider seg å gir det disse ubehagene,men er IKKE FARLIG

 

Lykke til......

 

Ha en kjempe flott valenties day.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, du kan henvende deg til en privat klinikk og få UL når du vil. Koster mellom 500 (utenfor Oslo) og 1200 kroner.

 

I Oslo kan du blant annet få på Volvat og Majorstuaklinikken. De siste er litt dyrere, men har også 3D, som er gøy når vi har kommet litt lenger.

 

Jeg har vært på 2 UL allerede. En i uke 6 for å sjekke om hjertet slo, og en i dag -uke 12- for å få en bekreftelse på at alt sto bra til før vi forteller det til folk.

 

En fantastisk stor opplevelse!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...