MAMMA1 Skrevet 14. februar 2007 #1 Skrevet 14. februar 2007 Jeg har holdt sengen i dag pga at kroppen blir skjelven om jeg er oppe.Har kraftig og dyp hoste og forkjølet.Magen er øm i nederste område, og jeg tenker på urinveisinfeksjon.Kan man ha det selv om det ikke gjør vondt å tisse?? Er det noen fare for barnet når formen er slik, jeg merker jo mye mindre aktivitet der innefra. Noen med erfaring?
Snart firebarnsmamma! Fødeklar Skrevet 14. februar 2007 #2 Skrevet 14. februar 2007 De lærde sier at hvis en har høy feber, bør en regulere den med febernedsettende, fordi det ikke er bra for beibien med "overoppheting". Ellers kan en visst også ha urinvegsinfeksjon uten å kjenne det når en går gravid, så det kan lønne seg å sjekke dette. Ellers kan du jo være øm i magemusklene etter mye hosting,da.. Hvis du tror det bare er en alminnelig influensa, er det bare å bruke febernedsettende og slappe av, og ta tia til hjelp. Ungen har det nok bra inni magen din allikevel. God bedring!!
MAMMA1 Skrevet 14. februar 2007 Forfatter #3 Skrevet 14. februar 2007 Men vet du om urinveisinfeksj kan skade barnet? Jeg er ikke øm av hosting, den sitter lengre opp. Jeg har småvondt nederst hvor jeg vil anta jeg kan kjenne det hvis urinveisinfeksj.
Snart firebarnsmamma! Fødeklar Skrevet 14. februar 2007 #4 Skrevet 14. februar 2007 Hvis en har urinvegsinfeksjon må den behandles, fordi infeskjonen kan gå opp til nyrene. Dette er en tilstand som I VERSTE FALL kan være livstruende, men jeg er blitt fortalt av flere leger at hvis en får nyrebekkenbetennelse (som det heter), kjenner en det!!!! Da får en visstnok feber, og blir veldig syk!! Det er visst veldig smertefullt! Selve UVIen er ikke skadelig for barnet, men få det sjekka slik at infeksjonen, om du har en, ikke får gå opp til nyrene. God bedring! )
Snart firebarnsmamma! Fødeklar Skrevet 14. februar 2007 #6 Skrevet 14. februar 2007 Helt i orden,du! Håper du blir frisk igjen snart! Er pyyton å være syk!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå