Hege & lille Hannah <3 Skrevet 14. februar 2007 #1 Skrevet 14. februar 2007 Tankene mine flyr gjennom hodet Var det jeg som gjorde noe galt? Kunne jeg gjort mer for å redde deg? Eller hadde du dødd uansett? Jeg vet hvertfall at jeg kommer til å savne deg I går fikk jeg vite at du var død og i morgen må jeg føde deg selv om jeg vet at du ikke vil leve Det er vondt Hjertet mitt bærer på en tung sorg Jeg hadde gledet meg sånn til å få holde deg i mine armer til å få høre din gråt og se dine smil Du ble bare 20 uker inni magen min Legene sa at du kom til å bli syk uansett Jeg ville ikke tro det Vil fortsatt ikke Jeg savner deg allerede Grugleder meg til å se det lille nurket som jeg kommer til å må føde i morgen Jeg kommer til å gråte mange tårer for deg Alle sier at jeg er så sterk og beundrer måten jeg ser fremover på Men sannheten er at jeg har fryktelig vondt Jeg vil bare at folk skal la meg være Jeg elsker deg lille spiren min Ville ikke at du skulle forlate oss Jeg vet at mine tårer ikke kan få deg tilbake Men jeg skulle ønske Du vil alltid ha en plass i hjertet mitt, lille venn.
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2007 #2 Skrevet 14. februar 2007 Kjære hegelita. Så bra at du kan sette ord på følelsene dine. Vet du må ha det helt grusomt, mere grusomt enn jeg noengang kan tenke meg siden jeg ikke har opplevd noe så forferdelig. Klem.
Fricke med ting i magen Skrevet 14. februar 2007 #3 Skrevet 14. februar 2007 utroli trist, og vakkert.....
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2007 #4 Skrevet 14. februar 2007 Fint!! Ord blir i grunn fattige når sånt skjer..... Lykke til og stor klem
Poteto Skrevet 14. februar 2007 #5 Skrevet 14. februar 2007 ville bare sende mine tanker til deg og dine! stå på videre! klem...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå