♥Tullerusk♥ Skrevet 14. februar 2007 #1 Skrevet 14. februar 2007 Skal vi se... Ja, hvordan ligger vi ann med overtalelsene av samboerene våre?? Her i huset virker det som om han er på gli...Wæææ er spent ja... Jeg slutte jo på pilla i November 06 og siden har vi brukt kondom... Hver eneste gang vi har hatt sex...Hehe... vi har oss ikke så ofte men nå har vi bare 2 kondomer igjen av en pk på 12... Iiiik...Lurer på om han kommer til å kjøpe nye eller om det blir deilig sex uten gummi... Fortalte jo han at jeg ikke ville planlegge et barn til men å ha sex uten å tenke på konsekvensene...Altså, skulle jeg bli gravid så ville ikke det bli noe krise,Skjønner..?? Hehe...høres skikkelig teit ut menmen... Han bare smilte når jeg sa da og at vi nå må kjøpe flere kondomer så sa han vi får se...hihi...SPENT...Prøver å la være å for høy forhåpninger, men klarer ikke...hehehe Spurte han også om hva han ville ha sagt hvis jeg var gravid nå...Noe jeg ikke er, men ville høre hva han sa for noe... Han sa at han ikke visste...Og så så han på meg leeeenge inn i øynene mine... hehehe Så håper han er på gli nå ja...hihi Hva med dere?? Noe fremskritt??? klem
Gjest Skrevet 14. februar 2007 #2 Skrevet 14. februar 2007 Har fått klarsignal til å begynne på babycomp! Skal bruke det som prevensjon!
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 14. februar 2007 #3 Skrevet 14. februar 2007 Åå det høres jo så bra ut da *BabyCakes*!!! Her er det ikke noe fremskritt egentlig. Tør ikke nevne det for han en gang. Men tror jeg har han nogenlunde på gli, for han hopper ikke av i svingen, heller ikke når jeg har sagt at jeg er i min fruktbare periode. Så tenker å bare la det gå sin gang her og se hva som skjer... Klem
♥Tullerusk♥ Skrevet 14. februar 2007 Forfatter #4 Skrevet 14. februar 2007 Bare Ine: Så bra da... Du får gi tilbake meldinger på hvordan den funker...Kanskje kjøpe selv..får se..hehe *Dreamer*: Ja her virker det som om han er villig men vil ikke snakke om det...hehe... Spennende klemmer til begge to..
-Mariposa- Skrevet 14. februar 2007 #5 Skrevet 14. februar 2007 Heh, ligger ann. skal vi se:) Typen sier at vi i alle fall ikke skal prøve før jeg er 30 (dvs mars 2010) Han er ikke sikker på om han kommer til å bli klar da heller, men det er et kompromiss. Han har null entusiasme når jeg snakker om unger. Men... har lovet å bli bedre. Han mener vi krangler for mye (han er sååå rolig og jeg er hissigproppen). Han er ikke 100% sikker på forholdet (han sier mellom 70 og 90% ???) Han vil ikke forlove seg og ikke engang tenke på å gifte seg. Alt dette er så frustrerende fordi jeg er såååå sikker på at han er den rette. Han kommer til å bli en fantastisk pappa! Han sier han elsker meg og at jeg er det beste som har skjedd ham. Men han er så redd for å binde seg, for å planlegge framtida. Og da blir jo jeg også usikker. Jeg har bare lyst på et tegn på at det er meg han vil ha. Han sier at det er det, men at det er litt mye knuffing og det gjør ham usikker. Bortsett fra det så er han verdens nydeligste gutt med litt vel mye usikkerhet i bagasjen... Som jeg elsker
Jumpy Skrevet 14. februar 2007 #6 Skrevet 14. februar 2007 ikke no' nytt på denne fronten nei. Har innsett at det ikke skjer på en godt stund jeg... kanskje når jeg er 31... dvs om et års tid. Han sier han går og venter på at lysten på barn skal komme i han. Dessuten ble han veldig irritert på meg da jeg kom til å antyde at han ikke hadde tenkt tanken på barn enda dersom ikke jeg hadde begynt å mase om det for et års tid siden... hehe, innså at det var litt på kanten å antyde og dessuten at det kanskje ikke er slik at han ikke tenker på det, men heller at han ikke snakker om det før han føler seg klar. Ja, ja.. så jeg går nå her og håper at lysten skal "ta han" inne året er omme. Og strategien min er vel å snakke minst mulig om det nå en stund. Se om det virker, har en følelse av at han får mindre lyst på barn dersom jeg prater for mye om det. Hei og hopp og klem
ellemmelle og bitteliten Skrevet 14. februar 2007 #7 Skrevet 14. februar 2007 Her står vi på stedet hvil igrunn... snakker ikke så mye om det heller, men er flink til å nevne det når jeg ser bebiser på tv og vise bilder av venninner sine små.. og da blir han ikke sur hvertfall, bare ler av meg igrunn.. :-) Har hatt sex både med og uten prev så har jo et pittelite håp fortsatt så lenge ikke TR dukker opp
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå