Gå til innhold

Kjære kjære hemmelige venn!


Gjest

Anbefalte innlegg

Tusen takk for kort og pakke! Jeg ble så glad! Og så kom det på Valentines Day til og med =) Har aldri fått noe fra en hemmelig venn på Valentines før..

Badelekene var kjempefine! Amanda er allerede i sving med dem på gulvet her nå. Hun sier: Jippi, nye leker!

Har bare ei gul badeand å bade med så det er gøy med noe å variere med!

Og kortet -har du laget det selv? Så fint, ei sol :o)

 

Hmm jeg har en mistanke nå, som stemmer med alder og det at du har en prins. Har analysert diverse innlegg her og synes jeg kjenner igjen måten du skriver på.. *Smile hemmelighetsfullt* Men jeg er langt ifra sikker(og jeg har IKKE smugsett på det innlegget der du glemte anonymknappen, kors-på-halsen!)..

 

Uansett, ha en flott dag =) Du gjorde iallefall min litt bedre!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hallo :o)

 

Så fint det falt i smak, vesle snuppen min elsker badelekene sine så jeg tok utgangspunkt i han. Og det er alltid kjempegøy med noe nytt.

Kan nok ikke skryte på meg kortlaging denne gangen, jeg har laget mange men ikke akkurat dette. Tenkte dere trengte en varm og solfylt hilsen nå i kalde februar ;o)

 

Regner med at du ikke ville ødelegge moroa med å titte på det innlegget, er mye morsommere på denne måten :o)

 

Si fra hvis du vil ha et hint til da.. Bare for å bli heeelt sikker ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amanda har holdt den lille baderingen i hånda i hele dag, hehe.. Når hun har spist og til og med mens hun tok en dupp! Populær.

 

Hmm jeg er egentlig klar for et nytt hint nå jeg =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, her kommer nytt hint;

 

Bokstaven "n" er i både nicket mitt og i navnet til veslemannen ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...