Gå til innhold

Blodtrykksfall i dusjen, ekkel opplevelse!!!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Sto opp i dag tidlig og gikk i dusjen. Har det for vane å dusje i veeeeeldig varmt vann. Plutselig fikk jeg superrask og uregelmessig puls.Ropte på sambo, som prøvde å roe meg ned. Jeg ble kjemperedd, trodde min siste time skulle komme.Jeg ringte legevakta mens jeg drakk et par glass med kaldt vann.De sa at jeg hadde hatt et blodtrykksfall, med utvidelse av blodårene pga varmen. Gikk over når jeg hadde drukket litt vann. Men pulsen var superrask og vanskelig å telle en god stund.Trodde hjertet skulle stoppe.

Jeg ble dritredd....

Noen som har opplevd lignende??? Jeg er 33 uker på vei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei hei!

 

På grunn av det lave blodtrykket må hjertet pumpe ekstra raskt for å kompensere for det lave trykket i kroppen, slik at blodet kommer dit det skal...

Må være fryktelig ubehagelig!

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Plagdes veldig med dette tidligere.Jeg fikk beskjed av legen at jeg måtte spise iværtfall en brødskive før jeg gikk i dusjen,å ikke begynne med alt for varmt vann..ta det gradvis.

Ente mange ganger med at jeg svimte av i dusjen,heldivis har samboer alltid dusjet sammen med meg.Så han har tadd meg i mot.

Er jo livsfarlig om du svimer av å slår haue i badekare.

Dette trenger ikke ha noe med at du er gravid å gjøre...

Jeg plagdes med det før jeg ble gravid...Legen sa dette var helt vanlig,men man opplever det jo som ganske skummelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...