Anonym bruker Skrevet 14. februar 2007 #1 Skrevet 14. februar 2007 Sto opp i dag tidlig og gikk i dusjen. Har det for vane å dusje i veeeeeldig varmt vann. Plutselig fikk jeg superrask og uregelmessig puls.Ropte på sambo, som prøvde å roe meg ned. Jeg ble kjemperedd, trodde min siste time skulle komme.Jeg ringte legevakta mens jeg drakk et par glass med kaldt vann.De sa at jeg hadde hatt et blodtrykksfall, med utvidelse av blodårene pga varmen. Gikk over når jeg hadde drukket litt vann. Men pulsen var superrask og vanskelig å telle en god stund.Trodde hjertet skulle stoppe. Jeg ble dritredd.... Noen som har opplevd lignende??? Jeg er 33 uker på vei.
bobobaby+Lucas og Nathalie Skrevet 14. februar 2007 #2 Skrevet 14. februar 2007 ja jeg har hatt det samme. skikkelig ekkelt. heldigvis var sambo i dusjen med meg. så han sto og holdt og holdt meg. og fikk meg ut av dusjen. er bare 16+0 da. har også fått det på jobben da jeg hadde stått lenge
bobobaby+Lucas og Nathalie Skrevet 14. februar 2007 #3 Skrevet 14. februar 2007 oops, ble en, holdt meg, for mye der.
AnLin *j07* med januargutt. Skrevet 14. februar 2007 #4 Skrevet 14. februar 2007 Jeg opplever det stadig og det hender jeg må sette meg ned i dusjen.. Er veldig ekkelt for alt skal helst skje litt raskt på morgenen. Jeg prøver å stresse ned og ikke bruke så varmt vann og åpne opp dusjdøra litt for å få inn frisk luft så går det som regel bedre..
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2007 #5 Skrevet 14. februar 2007 off, det har eg og opplevd, dusjer helst bare når typen er med meg, har besvimt eit par gonga
ennaH Skrevet 14. februar 2007 #6 Skrevet 14. februar 2007 Åja, mange ganger. Har lavt blodtrykk fra før, og i forrige svangerskap tok jeg ikke konsekvensen av det. Besvimte flere ganger. Denne gang står jeg aldri rett opp fra liggestilling, men sitter en stund. Ingen kjapp start om morgenen for meg lenger. Da går det greit, også i dusjen.
Gjest Skrevet 14. februar 2007 #7 Skrevet 14. februar 2007 Har det sånn annenhver gang jeg dusjer jeg ... eneste plagen jeg har egentlig! Men jeg blir kvalm i tillegg ... Man venner seg til det, men det er ekkelt første gangen! Jeg er 18+6.
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 14. februar 2007 #8 Skrevet 14. februar 2007 Jeg får det ikke i dusjen (enda så varmt vann je bruker) men ble skikkelig svimmel i dag. Møtte er venninne på kafe og plutselig ble jeg så varm og svett, og kjempe svimmel... Skikkelig ekkelt!!! Når vi reiste oss for å gå ut litt hjalp det, og masse frisk luft fikk kjølt meg ned, men det må jo ha vært noe slik jeg også fikki dag. Det var drit ekkelt!!!! (er 27+1)
♥Hilde & Emilie♥ Skrevet 14. februar 2007 #9 Skrevet 14. februar 2007 Jeg er i uke 16 nå opplever dette så og si hver gang jeg dusjer,altså hver dag! Det kommer spesielt fort hvis det er skikkelig varmt på badet! Merker også at jeg kan ikke stå stille på sammeflekken lenge for da komemr det! Derofr prøver jeg og unngå varme butikker med lange køer,for jeg klarer det rett og slett ikke!!!! Plagsomt i grunnen..............
♥Rime♥ Skrevet 14. februar 2007 #10 Skrevet 14. februar 2007 Jeg klarer meg heller ikke uten krakk i dusjen! Den er et must hver graviditet! :-)
<3 Felicia og Jonathan <3 Skrevet 15. februar 2007 #13 Skrevet 15. februar 2007 jeg var veldig plaget av dette en god stund.. ble skikkelig dårlig etter at jeg hadde dusjet.. men det har heldigvis gitt seg. det kan syldes jern mangel også. det var ihvertfall det det var i mitt tilfelle.. også kan det være lurt å ikke bruke så varmt vann!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå