mamMa1 til 2 +1 passasjer:) Skrevet 14. februar 2007 #1 Skrevet 14. februar 2007 jeg har lenge vært syk, forkjøla, kvalm, unfluensa og nå har jeg fått kraftig bihule betennelse, sykemeldt for andre gang fra skolen. det som er ,er at jeg i grunn har en svær sykdomslære eksamen den 6 mars( 3 uker til) og har slitet konstant med at jeg ikke har fått lest til denne eksamen pga sykdom og blitt hengende etter. nå idag tok jeg et oppgjør og meldte meg av denne eksamenen, dvs når jeg går ut i permisjon så har jeg 1 år å være hjemme med shnuppa og få lest litt samtidig. men er jo i grunn dumt at jeg ikke gjør et forsøk, men føker 3 uker er liten tid til å lese på da jeg har masse obligatorisk undervisning itillegg og får besøk til helga. har enda 3 forsøk å gjøre denne eksamen på, selv om jeg meldte meg av. men går mot å klare d men er jeg dum som melder meg av? huff...skal ikke være enkelt.
Xenaen Skrevet 14. februar 2007 #2 Skrevet 14. februar 2007 Nei du er vel ikke dum! Man klarer ikke alt, og det er tungt å være gravid og ha stort press på seg. Det ville blitt ett stooort stress for deg om du skulle prøvd. I tillegg så hadde du mista et forsøk om det ikke hadde gått så bra - det er også en bakdel! Nei, nå skal du kose deg, og la bøkene om sykdomslære ligge litt lett tilgjengelig.
Gjest Skrevet 14. februar 2007 #3 Skrevet 14. februar 2007 Nei det er du ikke! Du må ta vare på deg selv og babyen først og fremst. Og du har jo mange forsøk igjen. Som du sier vil du få god tid til å lese når du er i perm. Og om du skulle prøve nå, får du kanskje en mye dårligere karakter enn du vil få dersom du følger din plan. Nei, la være å tenke på sykdomslære nu, og bli heller frisk og kos deg med den gravide magen
nybaby09 Skrevet 14. februar 2007 #4 Skrevet 14. februar 2007 Nei du er vel ikke dum, men du er syk og gravid i tillegg!! Ta vare på deg selv. Men ta eksamenen når du er klar for det, for det er dumt å ikke få en utdannelse... Enten det blir til neste år eller året derpå... Lykke til, og god bedring, kos deg med graviditeten
mamMa1 til 2 +1 passasjer:) Skrevet 14. februar 2007 Forfatter #5 Skrevet 14. februar 2007 åhhh takk godtå høre:) jeg ringte skolen å ga beskjed i og med at jeg har mledt meg av ås kan jeg begynne rett på psykiatriske praksisen min, skal i grunn begynne på den 2 dager etter eksamen. men nå kan jeg altså begynne før, læreren min mente d var lurt:) fikk jeg noen studiedager til overs som jeg kan bruke hos jordmor o.l har mlighet til å ta opp igjen denne eksamen 3 ganger i løpet av året jeg er i perm og jeg går mot d jeg vil bli og vil veldig gjerne gjøre d bra også. så satser på dette:=)) klem til dere alle, dere er så søte:)
Gjest Skrevet 14. februar 2007 #6 Skrevet 14. februar 2007 Så flott! Da får du jo gjort unna andre ting også nu, samtidig som du slipper å stresse med sykdomslææra!! Lykke til videre!
mamMa1 til 2 +1 passasjer:) Skrevet 14. februar 2007 Forfatter #7 Skrevet 14. februar 2007 ja samboeren får ordna bilen vi skal ha når den lille kommer, dessuten må vi ha 2 biler når jeg skal ut i praksis, så da får han ordna d uten å tenke på at jeg må lese nei mener jeg har gjort noe rett..selv om jeg følte meg dum i øyeblikket ha en fin dag:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå