Gå til innhold

22 fullførte uker i dag :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det går jammen unna syns jeg...

Har plager med bekken og ryggen, men når jeg tar hensyns så går det bra så langt.

Er sm 50% på jobb... Og den delen jeg jobber har jeg med en ekstra da, er tilrettelegging for meg. Er Omsorgsarbeider og jobber på dementavdeling, så det er mye tungt, så det slipper jeg og da klarer jeg holde meg der ennå :)

Junior spreller som bare det. Har en jente fra før, men husker ikke at hun var så aktiv da... Men er så koselig..

Tok oss 17 pp for å klare dette her så jeg bare koser meg og nyter det!!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tiihii... jeg også er 22 fullgåtte i dag :) Og lillegutt har vært veldig aktiv de siste dagene. Selv har jeg influensa, så tror han sparker for å muntre meg opp! Hehe :)

Skrevet

Jeg er også 22 fullgåtte idag! :)

Lille snuppa mi er veldig rolig om dagen hun, men det er bare koselig det! Kjenner hele tiden at hun er der, og snur seg rundt!

Har hittil ikke hatt noen plager i det hele tatt, og det er jeg takknemlig for! :) For håpe det fortsetter slik :)

Skrevet

Så spennede med flere på samme termin da :)

Kose dere videre!!!!!

Skrevet

Jeg blir litt forvirret når dere sier dere er 22 fullgåtte uker og har termin 22/6... Jeg er 23+0 i dag, er ikke det 22 fullgåtte uker..? Har termin 15.6.....

Skrevet

Når du er 23+0 er du 23 fullgåtte uker og fra imorgen til 24+0 i 24.uke:)

Jeg er også 23 fullgåtte i dag og termin 15.6 :D

Skrevet

Hihi,så gøy med samme termin, da!! Da er jeg jo "lenger" enn jeg trodde... Alts, vet jeg er 23+0, men trodde det var 22 fullgåtte uker, jeg... :))) jippi!! Gleder meg sånn til nurket mitt kommer!! :D

Skrevet

Hehe.. alltid kjekt å få hoppet litt framover:D Tiden går så fort nå, synes jeg, er helt digg!!! :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...