kokosyklus Skrevet 14. februar 2007 #1 Skrevet 14. februar 2007 Hei jenter! Jeg vet ikke om dette er et passende sted å diskutere dette.. Jeg lurer veldig og tenker mye på UL i uke 11... Man tar jo den UL for å sjekke om barnet er friskt eller ikke. Dersom man velger å ta denne UL bør man jo ha en oppfatning av hva man gjør hvis barnet ikke er friskt... Hva gjør man da???? Jeg har hele tiden tenkt at jeg skal ta den UL , men ærlig talt, kan jeg sortere på den måten? Er det riktig? Grunnen til at vi evt vil ta den UL er jo i frykt for hvilket liv et multihandikappet barn vil få.... jeg vet ikke..noen som tenker på dette? ikke meningen å provosere!! Vi er ikke gravide ennå, fortsatt prøvere.
♥lurelure♥ Skrevet 14. februar 2007 #2 Skrevet 14. februar 2007 Heia! Jeg er gravid, akkurat 4 uker i dag:) Du, jeg har ikke tenkt på dette enda. Men jeg kommer til å ta den hvis det er mulig ja. Greit å sjekke, så får vi heller ta det som kommer og diskutere det da. Jeg klarer ikke ta sorger på forskudd... Du vet, 90 % av bekymringene blir det ikke noe av:) Lykke til:)
kokosyklus Skrevet 14. februar 2007 Forfatter #3 Skrevet 14. februar 2007 heia:) Jeg tror, hvis jeg hadde vært gravid nå hadde jeg tenkt akurat som deg. Hadde gledet meg veldig over den lille hemligheten i magen;) Gratulerer masse masse! Håper formen er bra:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå