Gå til innhold

SVIMMEL!


Oktobernurk:-)

Anbefalte innlegg

Er 6-7 uker på veg med nr. 3. Sitter nå på jobb og er så svimmel... Vet ikke om jeg orker gå til lunsj - redd for å gå i dørken!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er også plaget med svimmelhet, det er utrolig ekkelt. Bare en liten bevegelse i kroppen og det gynger. Det har kommet og gått. Er i min 9 uke og det begynnte i uke 6.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

å det var godt å høre at det er flere her som er det,jeg er skikkelig svimmel bare jeg snur på hode blir jeg svimmel,er fryktelig ubehagelig....var på legevakta på søndag,men det var ikke høyt blod trykk heller,jeg er i 8 uke å skal på 1 kontroll til legen på mandag. han ville ikke ta meg inn før jeg var 9 til 10 uker på vei litt merkelig synes da jeg.

 

Men jeg ble litt roligere nå,når dere også forklarer hvordan dere har det også...

 

Lykke til alle sammen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann! Jeg er også 7 uker på vei, og veldig svimmel. Og for det meste går jo det fint, problemet mitt er at jeg er medisinstudent og har kirurgisk praksis nå, skal være med på minst 3 operasjoner i løpet av de neste ukene! Så jeg er litt spent på hvordan det skal gå:)

 

Svimmelheten antar jeg kan komme av litt lavt blodtrykk (da gjelder det i så fall å drikke masse vann), evt lite jern (lavt hemoglobin). Sikkert mange andre mulige grunner også:)

 

jaja, vi får svimle oss gjennom livet videre =D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sprøtt!

var hos legen for d sama i dag tidlig...holdt på å svime av på badet i morges,det er jeg sikker på !

han sjekka blodtrykk på meg da,men dette var fint...fikk likevel to dager sykemelding så jeg kunne få slappe av litt..er6+0 i dag jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blodtrykket mitt er 105/65, kan jo være det men tror nok det er HB/blodprosenten uten at jeg har sjekket den. Enda jeg tar flytende jern, men har jo hatt problemer med jernopptaket før da så får bare se det ann. Jeg er i hvertfall flink å drikke også tar jeg det med ro når svimmelheten melder seg, men jeg har jo anledning til da. Jeg har levd med svimmelhet før, så jeg har lært å leve med det. Men det er ubehagelig det skal være visst. Godt det er fler i samme situasjon, tankene gikk litt tilbake til tidligere sykdom.

 

Lykke til videre jenter!!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei. Jeg er også svimmel. Må ta det rolig i svingene :o)

Trøtt hele dagen, svimmel og småkvalm....

Ugh....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre at det ikke bare er jeg som er svimmel... Er litt bedre i dag. Har vært hos legen og målt blodtrykket, det var 110/60 dvs. helt normalt for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...