Vintersol Skrevet 14. februar 2007 #1 Skrevet 14. februar 2007 Det nærmer seg en uke siden termin nå, og begynner å bli litt utålmodig... Venter i spenning på at noe skal skje. Men lurer litt på hvor "brått på" ting skjer.... Starter det rett på første rie, eller får man noe slags forvarsel av annen type (annet enn slimpropp og fostervann). Innbiller meg at det må da føles litt anderledes når det nærmer seg ? Eller? Setter pris på svar fra de som har vært gjennom dette før =)
Skilpadden Skrevet 14. februar 2007 #2 Skrevet 14. februar 2007 Det er veldig forskjellig fra person til person. Hos noen går vannet, og så er de i gang. Jeg husker jeg våknet en torsdagsmorgen med en liten blødning. Så skjedde ikke noe mer før neste natt. Da våknet jeg med rier, men disse ble ikke ordentlig regelmessige, og avtok litt i løpet av dagen. Neste natt begynte riene igjen, og de ble hyppigere enn dagen før, men ikke regelmessige før etter at vannet gikk midt på dagen. Da kom de tetterre og tettere, og søndag morgen ble verdens vakreste jente født! Hun har nå blitt to år, og gleder seg til å bli storesøster i april!
Vintersol Skrevet 14. februar 2007 Forfatter #3 Skrevet 14. februar 2007 Takk for svar. Så rier kan altså komme og gå litt, før de vedvarer og etterhvert blir regelmessige. Men da vet man iallefall at noe er i ferd med å skje.... )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå