Gå til innhold

September: Har funnet føttene...


tiah

Anbefalte innlegg

Vesla har nå funnet føttene sine og det til gangs!!! selv i søvne skal hun holde på de, og det er jo ikke lett, når man mister grepet hele tiden!

 

Sitter og ser på vogna og ser noen små føtter som går i været i hytt og pine. Men går jeg til vogna så er øya igjen og det ser ut som hun sover....

 

Hvor vanlig er dette? Akkurat nå lar jeg henne sove inne, både pga kulden og pga en forkjølelse, så kanskje hun prøver på dette til vanlig også? bare at jeg ikke får det med meg??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hhi:) Her er det likedan,det er stort sett føttene sine hun er opptatt av..Jenta mi blir snart 5mnd,har holdt på sånn en stund nå,veldig komisk å se på:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føtter er veldig fasinerende! Guten min er 5mnd og har leika med føttene sine i nokre veker. Klyper og drar, og sliter av sokkane. Artig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det mest festlige er jo at hun skal holde i foten når hun sover!!! glipper tak og leter opp foten igjen!!! Det var vel det jeg lurte på om var vanlig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, så arti! Det har lillegutt her begynt med også! Begynte like før helga faktisk =) Da virker det som beibiene våre er i "rute" :) Det er jo så herlig å se han konsentrerer seg, titter på hendene sine og griper etter tærne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...