amilde 11.06 Skrevet 14. februar 2007 #1 Skrevet 14. februar 2007 Ja jeg vet det er utenom tema og har ingenting med svangerskap å gjøre. Jeg har fulgt med i vanished på tv 3 og i går var siste episoden. Og jeg ble sittende igjen som et stort spørsmålstegn. Noen andre som så den og hva synes dere??Merkerlig slutt??
SusieQ-Anna210707+Kasper090409 Skrevet 14. februar 2007 #2 Skrevet 14. februar 2007 Da jeg så overskriften på innlegget ditt tenkte jeg bare "her er det noen som mener det samme som meg". Og det var det også! Har fulgt med på Vanished og synes det har vært kjempespennende. I går var det bare det anti-klimakset da serien sluttet. Så mange spørsmål vi ikke fikk svar på! Ble så skuffet. Det virket nesten som om de ikke hadde mer penger igjen på slutten, så de måtte bare lage en kjapp ending... :-( Aner vi en oppfølger-serie her kanskje? Håper inderlig det.
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2007 #3 Skrevet 14. februar 2007 Akkurat samme spørsmål satt jeg igjen med...ble skikkelig skuffet.
Coline har født Josefin Skrevet 14. februar 2007 #4 Skrevet 14. februar 2007 Som om jeg sulle sagt det selv.. Sambo og jeg satt og så på hverandre som store spørsmålstegn når rulleteksten kom... Hallo liksom.... Så mange løse tråder og mange spørsmål som ikke ble besvart... Utroooolig irriterende.. Føler nesten at den serien var bortkastet tid.. Og dette ofret jeg Greys Anatomy for??
Lykkeliten og jeg Skrevet 14. februar 2007 #5 Skrevet 14. februar 2007 Var det siste episoden?? Det var en skikkelig kjip slutt! Like morsom slutt på den som den serien med de som ble borte og kom tilbake samtidig med forskjellige evner.. Gikk for en liten stund siden.
*Mustang Sally* Skrevet 14. februar 2007 #6 Skrevet 14. februar 2007 Jeg ble såååå skuffa=( Håper virkelig det kommer mer.
kokelimonke Skrevet 14. februar 2007 #7 Skrevet 14. februar 2007 har ikke fulgt med på denne serien selv, men leste i aften oslopuls for noen uker siden at denne serien ble tatt av etter en sesong i usa og at man derfor aldri fikk vite hva som skjedde...!!! så de anbefalte alle som ikke hadde begynt å se på om å ikke begynne heller og forbannet tv3 for å ha kjøpt inn serien.......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå