Gå til innhold

Hvor mange her har slutta å røyke med røykesluttboka til Allen Carr? Si hvor bra den er her, sånn at andre også kan klare å slutte med den :)

Anbefalte innlegg

Har slutta å røyke med Allen Carrs bok "endelig ikke-røyker", og jeg priser den opp i skyene. Det er nå tre år siden, og jeg er nå en lykkelig ikkerøyker.

Tenkte dette kan være en tråd til inspirasjon, for de som skal slutte å røyke. Derfor håper jeg at alle vi, som har positive erfaringer med å slutte å røyke med denne boka, kan skrive noen ord :)

Fortsetter under...

Jeg leste den begynte på den tre ganger vel og merke, men sluttet på dagen da jeg var ferdig med den. spydde faktisk av den siste røyken og greide faktisk ikke å røyke en halv røyk engang.... er stolt av meg selv.... jeg venter nr 4 og røykte i de tre andre svangerskapene... men denne gangen greide jeg det pga "endelig ikke røyker " boken til Allan Carr.

Leste boka en gang! Slutta på dagen. Orket ikke tanken på mer røyk. Ikke tatt et trekk på snart 2 år!!!

Det er fantastisk å være ikkerøyker!

Har nå sluttet i 14 dager og har ikke noe lyst på røyk, sammen med samboeren min. Jeg har lest halve boka og den var skikkelig inspirerende.

Utrolig bra bok anbefaler alle røykere om å lese den!!!

Har lest boken opp og ned og fram og tilbake, hjalp ikke det spor... (har slutta nå pga jeg er gravid)

Men om du ikke vil slutte å røyke så klarer du det ikke... Du MÅ ville det og du MÅ være motivert til det...

• 3 uker senere...

Annonse

Har også lest boka...var veldig inspirerende og hadde lyst å slutte lenge før jeg var ferdig med den. Men klarte ikke holde meg mer enn 10 dager...og røyker fremdeles.

Jeg slutta og holdt opp i litt voer et år, begynte å festrøyke, så ble jeg samme med en som røyks og da sprakk jeg gitt...det er et år siden nå:(

Er gravid i 6 uke og skal slutte igjen...fikk akkurat vite at jeg er gravid, men siden jeg har det litt tøft...er det vanskelig å slutte, men er ingen unnskyldning....vet det....*skamme seg*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...