Gå til innhold

Babyfeeder?

Har to godgutter!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har lest om babyfeeder i noen innlegg, men hva er egentlig det? Hvor får man ev. tak i sånn?

Skrevet

Det har i grunnen jeg også lurt på.

Skrevet

Her kan du lese alt om baby safe feeder: http://www.babysafefeeder.com/. Det er et praktisk nett med håndtak, som man kan fylle med ulike frukt/grønnsaker og gi til babyen (uten fare for at h*n setter noe i halsen). Jeg kjøpte min på Fru Lyng, men vet også at de har de på Babyshop.

Skrevet

Jeg kjøpte min gjennom løvebarna (mener at det var det nettbutikken het), jenta mi elsker den, spes med pærebiter i.:o)

Skrevet

Har tenkt å kjøpe en slik jeg også, en venninne av meg har det og hun skryter veldig av den.... Men ikke prøv banan i dem var tipset - nettet blir brunt og fælt, ble vist bare klin også :-)

Skrevet

Synes dette ser så kjekt ut! Men hvordan rengjør man nettet? Tenker at det blir skikkelig ekkelt etterhvert? Noen erfaring?

Skrevet

Baby Safe Feeder kan vaskes i oppvaskmaskinen eller kokes. Etterhvert blir nettet ekkelt og da kan det byttes....

Skrevet

Spurte nettopp om denne i den andre tråden også! Takk for svar! Har veldig lyst på sånn! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...