Anonym bruker Skrevet 14. februar 2007 #1 Skrevet 14. februar 2007 Hei! Jeg lurer på hvilke erfaringer dere har med Quinny Freestyle.. Er den praktisk og enkel og bruke? Hvordan er den på vinterføre? Takk :-)
prøvekluten+3små Skrevet 15. februar 2007 #2 Skrevet 15. februar 2007 har foreløbig bare brukt sportsvogndelen på denne..men den digger jeg!tar ikke stor plass i bil i forhold til andre vogner,lett å kjøre,kommer deg fint frem på trange plasser..kommer ikke i farta på noe negativt med den
varon Skrevet 16. februar 2007 #3 Skrevet 16. februar 2007 Hei, jeg synes freestylen er flott, det eneste jeg lurer på er om den er lun og varm nok på vintertiden på vestlandet?? synes trekket er litt tynt....noen erfaring med det??
minnimommo Skrevet 16. februar 2007 #4 Skrevet 16. februar 2007 brukte den med dreami bag fra februar til juli, brukt sportsvogn delen etter det. Bor på i Stavanger men masse vind, og er super fornøyd med vogna! Den blir nok også brukt når lillebøllefrøet vokser ut av magen min til høsten vil jeg tro! - er litt lei alle her inne som rakker ned på vogna, for min har aldri vært noe annet en super!
minnimommo Skrevet 16. februar 2007 #5 Skrevet 16. februar 2007 har også brukt den på snøføre, virker der og...
mamsen til tre fininger Skrevet 16. februar 2007 #6 Skrevet 16. februar 2007 digger min jeg! lett å komme frem med og alt! ingenting negativt å si om den vogna jeg...bruker den enda til min på to år
AnTiLoPeSvIn Skrevet 16. februar 2007 #8 Skrevet 16. februar 2007 den har jeg også og er kjempe fornøyd! Har ikke brukt sportsdelen enda da. Eneste som er minus er hvis du har mye stæsj oppi stelleveksen din har vogna litt lett for å tippe men ellers er den digg å trille, både på snø og grus!
Mathias`mamma Skrevet 17. februar 2007 #9 Skrevet 17. februar 2007 Er den lett å løfte? Det går an å slå den sammen? Vurderer å kjøpe den trillasom heter xl freestyle ller noe og ser det er mange som er fornøyde. Har simovogn nå og den er forferdelig tung å løfte inn og ut av bilen.
Murmeline Skrevet 17. februar 2007 #10 Skrevet 17. februar 2007 Angående vinterføre: jeg har denne vogna + Emm Edge. På slapseføre er ikke Quinnyen bra, bedre med 4 hjul da, Edgen er mer retningsstabil rett fremover. Det svingbare hjulet på Quinnyen er litt slarkete selv om det er låst fast, så vognen vingler dermed mer på dårlig vinterføre. MEN, så fort det er brøytet ordentlig er den helt grei. Men disse vognenesammenlignet, kaller jeg Edge for vintervogn, og Quinnyen for sommervogn og sentervogn.Men jeg bruker Quinnyen på vinteren også, spes bra hvis det er glatt, da er Edgen tung og mer "skummel". Du som lurer på inn og ut av bil; den blir endel mindre enn simo, og litt lettere å løfte. Bredden på understellet er imidlertid like bredt, og lengden på understellet er ca like langt, men pga 3 hjul blir den litt mindre, og sportsbiten tar lite plass. Det svingbare hjulet gjør at den virker myyyyye mindre i bruk:)
på tide å prøve? Skrevet 17. februar 2007 #11 Skrevet 17. februar 2007 min har punktert 3 ganger på like mange mnd. ellers fornøyd.
Forandringfryder ♂♂♂ Skrevet 18. februar 2007 #12 Skrevet 18. februar 2007 Jeg er veldig fornøyd med min, men nå som jeg får 2 tette må jeg selge den! Den er kjøpt i mai 2006, send meg en melding hvis du er interessert da vel!!
Bålle84+j06+nooni161010 Skrevet 19. februar 2007 #13 Skrevet 19. februar 2007 man kan låse forhjulet hvis det er vanskelig å kjøre pga snøen...jeg har måttet gjort det kun en gang.en drøm å trille
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå