Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som jeg har skrevet ca 25 ganger før, så hadde jeg ikke el denne måneden. Så har egentlig tenkt at tr kunne bare komme med en gang, så jeg kunne få denne nytteløse pp overstått og begynne på en ny (fruktbar) en..

men søren om det nå ikke har begynt å snike seg inn fantasier likevel. Kanskje jeg er gravid..går og drømmer om en positiv test, voksende mage, navn og hvordan jeg skal si det til folk..Har ingen symptomer og ikm om en uke..en ukes nytteløs venting..lang..

Og så en annen ting..

Fikk vite igår at et vennepar med pode på alder med vår venter småsøsken. Jeg fortalte det til mannen, og sa: ENDA noen som har fått det til (sukk og stønn). Han svarer at det er dårlig karma å ikke være glad på andres vegne..og her er saken, selv om min ytring når jeg får vite at noen er gravide er: Så fantastisk gratulerer! er min tanke: HVORFOR ER DET IKKE MEG? så egoistisk er jeg..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjenner igjen tanken ja. Jeg unner andre å bli gravide, men jeg skulle ønske det var meg..kunne ikke jeg ha blitt gravid først??!

Skrevet

Heia!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Vil bare si at jeg tenker også sånn, og har hatt flere utbrudd på dette temaet på noen av de trådene jeg har vært med på.

Det er et sårt tema, og mennesker er mennesker, vi er egoistiske dyr:)

Tror de fleste av oss har det sånn, er bare ikke alle sm innrømmer det:)

Men dette er kun til deg:

********************************************************************************** ****************************************************************************************** ****************************************************************************************** ****************************************************************************************** ****************************************************************************************** ****************************************************************************************** ****************************************************************************************** ****************************************************************************************** ****************************************************************************************** ****************************************************************************************** ****************************************************************************************** ****************************************************************************************** ****************************************************************************************** ****************************************************************************************** ****************************************************************************************** ****************************************************************************************** ****************************************************************************************** ****************************************************************************************** ****************************************************************************************** ****************************************************************************************** ****************************************************************************************** ****************************************************************************************** ****************************************************************************************** ****************************************************************************************** ****************************************************************************************** ****************************************************************************************** ****************************************************************************************** ****************************************************************************************** ****************************************************************************************** ****************************************************************************************** ****************************************************************************************** ****************************************************************************************** ****************************************************************************************** ****************************************************************************************** ****************************************************************************************** ****************************************************************************************** ****************************************************************************************** ****************************************************************************************** ****************************************************************************************** ****************************************************************************************** ****************************************************************************************** ****************************************************************************************** ****************************************************************************************** ****************************************************************************************** ****************************************************************************************** ****************************************************************************************** ****************************************************************************************** ****************************************************************************************** **************************************************************

Skrevet

Du er slettes ikke dum yummym! Du har bare en helt mennskelig reaksjon. Og det må man få lov til å ha.

Skrevet

Takk for søte kommentarer og babystøv...:)jeg tror jeg skal la meg selv bli litt i fantasien om at jeg er gravid. Kanskje det er det nærmeste jeg kommer på en stund.

Skrevet

Gjør det du! Og så kan man jo prøve å se ting i et annet perspektiv også. Ei venninne av meg klaget på at hun ikke var blitt gravid etter 6 pp. Da ble ei annen veinnine sur og sa at hun ikke hadde noe å klage på. Hun er ufrivillig singel, og sa hun ville bli fornøyd om hun i det hele tatt fikk ha sex med noen som brydde seg om henne i 2007.

Skrevet

Man har lov til å bli lei seg, så lenge man gjør så godt man kan for å glede seg på andres vegne også. For venner og sånn altså, du kan gjerne forbanne meg for at jeg har blitt gravid, for eksempel. Kanskje det hjelper litt på trykket??! ;)

Sender litt trøstebabystøv jeg: (dette er kvalitetsstøv altså!!)

*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*

Lykke til!

Skrevet

Merkelig nok så unner jeg deg å ha blitt gravid 30årogførstegangsgravid. Kanskje fordi jeg går rundt og innbiller meg at jeg også er det..fnis. Med det støvet burde det hjelpe på saken. Håper det går bra med deg.Stilig forandring av nicket forresten.

Lykke til alle dere damer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...