Gå til innhold

Jeg vil ha vår!


Sanna&Simen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja, men da får du vel kanskje oppfylt ønsket ditt til helgen... Meldt mye varmere vær til helgen... ;o)

Ellers er det i hvert fall sikkert at etter at vinteren er slutt kommer våren igjen! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, jeg er lei regn, slaps og is. Vil ha sommer og 25-30gr ute. Sol og nytelse. Ååååå, jeg gleder meg til sommeren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det snør, det snør... og vi snør nesten ned! Vi bor i et "snøhøl", og har vel snø til over påske, her ja! Ja, gleder meg til å kunne sende barna ut i joggesko og ikke tykke vinterstøvler, eller enda bedre - t-skjorte og shorts og uten sko - og kunne pakke vekk vintertøyet.

 

Men prøver å passe på å bruke vinteren da! Skidager, akedager, skøytegåing - det var jo ting jeg likte å gjøre da jeg var liten, og barna får det samme!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har to jenter som gjerne skulle hatt mer vinter. Til uka er det vinterferie, og vi reiser til østlandet. Håper det fortsatt er snø dit vi skal. Er visst meldt mildvær i slutten av uka, men håper det ikke tar all snøen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her vi bor er det nok å ta av!! Men det er klart, det er meldt regn til helgen - uff, tar heller skikkelig vinter ut mars, så kan den smelte pent og fint i vårsola, enn at det skal regne bort og bli hålke nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...