boto Skrevet 14. februar 2007 #1 Skrevet 14. februar 2007 Jeg er på jakt etter en barnevogn som oppfyller disse kriteriene: - Dypvogn/softbag- delen bør være forholdsvis stor - Lett ramme - Lufthjul - det skul kunne festes en sportsvogndel senere Noen forslag? Gjerne med linker, hvis mulig
It's all about me Skrevet 14. februar 2007 #2 Skrevet 14. februar 2007 TFK Joggster Twist. - Kan fås med både hardbag og softbag. Hardbagen er en av de største på markedet. Noen-og-80cm, husker ikke nøyaktig. - Lett og liten sammenslått - Storelufthjul - Sportsvogndelen er også en av de største på markedet, og er laget i veldig behagelig pustende materiale. Kjeeeeempegod å trille. Du kan se på den på www.babyjungle.nl Det er også der den blir aller billigst.
motherO Skrevet 14. februar 2007 #4 Skrevet 14. februar 2007 Det må vel bli Simo kombi det da, du får både kvalitet og en klassiker. Jeg har den selv og den er stor og god, stødig og sikker. Vogna mi er fra 2002, har hatt den til et barn før og den var ikke slitt i det hele tatt. Bagen er kjempestor, får plass til voksiposen og barnet i den lenge. Hvis du vil kan barnet ditt ligge der til det blir 9 mnd, det er det Simo skriver - men innen den tid har jeg tatt i bruk sportsvogndelen regner jeg med. Babyen ligger lunt, varmt og trygt i bagen på vinteren. Med voksiposen er jeg aldri redd for at jenta mi fryser. Vogna er lett å slå sammen for transport. Den er vel ikke av de letteste på markedet (derfor den er så stødig da) - men jeg greier fint å løfte den opp trapper selv f.eks eller inn i en bil. Lufthjul er en selvfølge og når du tar ut bagen blir den en sportsvogn som kan senkes og snus hvis du vil. Enkelt å snu sittedelen mot eller fra deg, avhengig av hva du vil, barnets alder eller sol f.eks. Jeg er ikke i tvil om at Simo kombivogna er et meget godt valg, særlig på vinterstid. Når barnet er ca 1 år vil jeg skifte den ut til en lettere vogn, gjerne en moderne trehjuling - men som sagt, med en liten baby velger jeg sikkerhet og komfort fremfor "kulhet"! Synes forresten Simovogna ser helt grei ut jeg.... sjekk www.simo.no og se selv. Lykke til med valget!!
Gjest Skrevet 14. februar 2007 #5 Skrevet 14. februar 2007 Bugaboo har stor bag og veier 9 kg. Ellers simo duo, 16 kg men kjempestor bag.
Gjest Skrevet 14. februar 2007 #6 Skrevet 14. februar 2007 Må bare signere denne;-) TFK er helt suveren! www.buggy.de se demo på vogna!
Bægge dætern Skrevet 15. februar 2007 #7 Skrevet 15. februar 2007 emmaljunga sport combi 84 cm. tfk 83 cm, smalere ved bena. simo og emmaljunga har hardbagger på 97 cm i danmark. fins en artikkel på disse sidene om det, simo 223 tror jeg.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå