Anonym bruker Skrevet 14. februar 2007 #1 Skrevet 14. februar 2007 Ja så gikk jeg til det skritt å kjøpte dette jeg også bare for å ha prøvd det! Teen er jo kjempegod, men det er jo ikke så veldig mye bringebær i den da! Var en del annet godt også som eple og bjørnebær m.m. Så i dag var jeg og fikk tatt nye blodprøver og gleden var stor da det viste seg at etter en kopp med te så har Hb steget fra 9.0 til 10.6............ Så dette må jeg bare fortsette med siden absolutt ingenting annet har hjulpet på mine jernlagre og Hb i det hele tatt. Så nå skal jeg jaggu prøve meg på de der kapslene også å få sjekket om det bare er en tilfeldighet at Hb var høy eller om den fortsetter å stige! Så om den ikke hjelper på modningen eller det andre den skal være god for så er jeg superfornøyd om jeg kan få opp både Hb og Ferritin!!!!!
plutseligbolle Skrevet 14. februar 2007 #2 Skrevet 14. februar 2007 Tror muligens at det er forskjell på bringebær-te og bringebærblad-te. Bringebærbladte er det som anbefales for styrking av livmora. Du får den på helsekostbutikk.
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2007 #3 Skrevet 14. februar 2007 Hmmmmm............ Mulig, men det var faktisk denne som JM anbefalte!!!!! Det var skogsbærblad i denne! Kjøpt hos helsekost for modning/styrking av livmora. Jaja, fornøyd om den kan virke på Hb jeg. Er vel alle de røde bæra som hjelper på HB, eller så var det bare en tilfeldighet! Disse kapslene med bringebærblad i i hvertfall løst seg op i magan nå ja, føler at jeg raper te-poser! ;-D
plutseligbolle Skrevet 14. februar 2007 #4 Skrevet 14. februar 2007 ok, men da er det sikkert bra og rett og kjekt å få orden på blodtrykket. bare jeg som er litt petimeter på morrakvisten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå