Gå til innhold

Min lille spire lever ikke lenger inni der........

Anbefalte innlegg

Skrevet

Igår var jeg og samboer på UL-time her i Mosjøen. Vi hadde gledet oss veldig til denne dagen, og jeg hadde håpet på å få vite kjønn på barnet. Men da ultralyden ble tatt lå bare den lille spiren min der, helt stille. Hun som tok ultralyden var ærlig fra første sekund, og sa at hun fikk en fæl fornemmelse. Hun fant heller ikke noen hjertelyd. Vi ble da sendt til Sandnessjøen, hvor de kunne bekrefte at det lille barnet mitt ikke lenger levde. Vi ble sønderknuste. Så jeg ble hjemsendt og må tilbake torsdag for å få igangsatt fødselen, og jeg gruer som bare det. Heldigvis har jeg min beste venn og kjæreste ved min side, så sammen skal vi nok klare det. Det vil jo alltids komme flere sjanser:)

Til alle dere her på barnimagen vil jeg si lykke til:)

Jeg kommer nok snart tilbake:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg blir helt kald inni meg når jeg leser sånn... det er jo grusomt trist... men det er jo kjempebra dere har hverandre, og at det virker som om du har et positivt syn på fremtiden...

klemmer...

Skrevet

Det var fryktelig trist å høre!!!! Håper fødselen går greit, slik at du kan komme fort tilbake! Ord blir så ufattelig fattige i en sånn sammenheng! Kan bare si lykke til videre, og håper du blir gravid med det samme dere prøver igjen. Stooor klem fra annen helgelandsjente!

Skrevet

Uff, det må være en forferdelig beskjed å få... Ønsker deg lykke til videre, og håper at det går fint med dere!

Skrevet

Dette var trist å høre, føler med dere. Jeg har vært igjennom det to ganger og det har vært veldig vondt med det samme.

Håper dere kommer igjen ganske snart. Det er så godt å være to nå i den sårbare perioden, men dersom andre får vite om det, så er det ganske sikkert at noen du kjenner har vært igjennom akkurat det samme.

Prøv å se fremover.

Klem fra meg og lykke til videre.

Skrevet

Så utrolig trist å lese. Sender mange varme tanker, og håper at du er tilbake her inne om ikke så alt forlang tid..

Godt du har en god kjæreste å håndtere dette sammen med! Føler med dere begge!

Skrevet

Ja, de sier jo at man har stor sjanse for å bli gravid igjen etterpå, så det er bare å krysse fingrene. Er bare sjeleglad for at jeg ikke er alene om dette. Det skal nok gå bra. Jeg tenker som så at det sannsynligvis var best at det skjedde nå, fremfor at det skulle skjedd senere. Legen sa jo at barnet enten kom til å bli veldig sykt, eller i verste fall ikke engang levedyktig. Men jeg er ung, og har alltids flere sjanser :) Men jeg håper at jeg slipper å gå halve svangerskapet før de eventuelt finner ut noe slikt neste gang. Har positive tanker, men gruer meg veldig til å føde det lille nurket. Kommer til å bli grusomt... Snufs.

Skrevet

Tusen takk for støtte og fine ord. Det trøster mer enn dere tror i en sånn situasjon. Tusen takk! Ja, jeg kommer snart tilbake, det kan jeg love dere ;P

Skrevet

Det er bra du klarer å fortelle og uttrykke følelsene dine. Og det er også veldig bra at du klarer å se fremover...

Lykke til videre!!!

Håper vi snart ser deg igjen!!

Skrevet

Åhh nei,du opplever mitt største mareritt nå altså:( Hvor ufattelig grusomt og urettferdig!!!Håper dere får god oppfølging fra sjukehuset der,og at de tar godt vare på dere gjennom den tøffe tiden nå!Vet ikke helt hva jeg skal si jeg,bare at jeg føler masse med dere,og du høres veldig sterk ut,tenker dere kommer dere vel gjennom dette!Og ja,du er ung,så det kommer jo mange sjanser til:) men det er jo en mager trøst nå..ønsker dere lykke til da,og her er det mange som tenker på deg altså!!!!*klem*

Skrevet

Uff, æ får frysninger og vil bære gråte.. Stakkars dokker.. Ikkje noe hyggelig å oppleve noe sånt.. Men, det positive e at dokker sjøl e det.. Og mulighetene e mange for at dokker kommer tebake.. '

Lykke te videre..

Håper vi sees snart..

Skrevet

Får frysninger når jeg ser hvor snille dere er. Vil bare gråte. Gleder meg veldig til å komme tilbake som gravid, men kommer nok til å snike meg innom her av og til uansett i mellomtiden :P

Ønsker dere alle masse lykke til!

Skrevet

Hadde lyst til å gråte selv jeg,når jeg leste innlegget ditt altså:( Kan jeg spørre hvor langt du var på veg?Sender deg mange klemmer jeg!

Skrevet

Uff, så trist å høre.. håper det går bra med dere.. godt dere står sammen og støtter hverandre... betyr mye nå....

lykke til videre;o)

snart er du tilbake til bim sidene vet du...

trøsteklem fra meg*

Skrevet

Jeg var akkurat halvveis. I uke 20. Takker masse for omtanken :)

Skrevet

Jeg faar helt frysninger nedover ryggen. Saa forferdelig beskjed aa faa. Tenker masse paa dere.

Skrevet

Huff! D va jo kjempe trist!

Håpe at dere blir gravide igjen ganske snart...

Klare ikkje å forestille meg en gang kordan du har d:(

Skrevet

Min dyypeste medfølelse, har vært der selv, men et par uker kortere enn deg.

tA vare på degselv og kjæresten.

Kansje dere vil ha begravelse, det kan være godt å ha en grav å gå til, hørest sikkert makabert ut, men vet selv at det kommertanker og savn i ettertid.

Sørg for å ha nok folk rundt deg på sykehuset, ikke vær redd for å kreve støtte og hjelp eller smertestillende.

La dere få tid til å sørge etterpå.

Tenker på dere, ønsker dere alt godt og snarter du her inne igjen.

Neste gang får du nok tett oppfølging fra starten av skal du se og alt ender bra.

masse tusen gode klemmer

Skrevet

uff dette var skikkelig vondt å høre,føler virkelig med dere,du har nå en positiv tankegang;)det kommer deg godt med!

Får helt gåsehud av å tenke på dere,dere må ah masse lykke til og velkommen tilbake til oss!!;)

klem fra meg;)

Skrevet

Huff så forferdelig Hegelita!!

Jeg føler så med deg! Neste svangerskap vil du nok få tett oppfølging og flere og tidligere UL, for å forsikre seg at den lille der inne har det fint. Og jeg er nok enig med at dette antakelig var en liten spire som ikke var levedyktig i utgangspunktet. Det er jo så mye som kan gå galt, og da er det jo tross alt bedre at du får vite det nå, enn om du skulle ha gått gjennom en dødfødsel etter 9 mnd!! Uansett gir det et forferdelig savn etter den lille som aldri kom til!

Håper du har nære venner og familie som stiller opp for deg i tiden framover! Og jeg er sikker på at du som er så ung kommer deg fort og blir raskt gravid igjen... kroppen din vil naturlig være veldig innstilt på å skulle bli gravid nå!

LYKKE TIL... og fortell oss gjerne hvordan det går med deg framover!

Varme klemmer!!!

Skrevet

Uff!! En sen MA er aldri rettferdig å oppleve.. :(

Jeg håper at dere etterhvert vil klare å tenke at det var noe galt med den lille. Den var nok dessverre ikke levedyktig. Som regel så har de ingen sjans på utsiden av magen. (dette holdt meg oppe når min ma var et faktum) Det er langt fra rettferdig, og man blir bitter.

Følelsen du sitter med nå, er (unnskyld ordbruken) helt for jævlig. Men tro meg, det vil bli bedre... Ettersom dagene, ukene og mnd'ne går.

Håper det blir en smertefri fødsel for deg fysisk, det holder lenge nok med de psykiske smertene nå..

*klemmer*

Skrevet

Fryktelig og lese historien din, og håper at du blir gravid igjen fort! Vanskelig og finne ord i slike situasjoner.

Du har jo et beundringsverdig pågangsmot ;) Godt at du og kjæresten har hverandre.

Lykke til.. en stor klem fra meg!

Skrevet

Huff Hegelita, så utrolig leit å høre. Sender varme tanker og klemmer til deg. Lykke til videre

Skrevet

Så trist så trist. Ord blir bestandig fattige i en slik situasjon.

Jeg har vært i dine sko og vet at dette er grusomt. Ikke tenk på neste gang enda. Sørg over det barnet du har mistet, det er lov.

Jeg vil anbefale deg at dere ser på den lille. Den er et ferdig utviklet menneske, men bare bitteliten. Jeg har sett begge mine to små gutter som døde hhv i uke 20 og 22. De er så fine. Helt friske var de også, men morkaken min ville ikke mer. Den fikk masse blodpropper så guttene ikke fikk næring og oksygen.

Ikke vær redd for å spørre ettter smertestillende under fødselen. Nå vet ikke jeg hvilken uke barnet ditt døde, men vondt vil det nok gjøre uansett.

Ønsker deg alt godt fremover og jeg håper du får gode svar på hvorfor det gikk galt så sent i svangerskapet.

Håper sykehuset tar godt vare på dere i dag.

Masse trøsteklemmer fra

Skrevet

hei hegelita.

Sender deg en stor trøsteklem.......

Veldig fint at du har noen rundt deg som kan støtte deg.

håper du snart kommer tilbake ;-)

stooooor klem fra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...