Gå til innhold

November: Hvordan vet dere at det er sutt de vil ha på natta?


Gjest

Anbefalte innlegg

Ser at flere skriver at noen ganger på natta så er de oppe og gir babyen sutten og sover videre. Jeg gir alltid Eir pupp når hun våkner på natta. Bruker som regel og være rundt 2 og 4 og 6 men i natt var det halv fem og 7. Hvordan vet dere at det ikke er mat de vil ha? Prøver dere bare med sutten og sover de videre så er det greit eller er de "annerledes våkne" når dere bare gir dem sutten? Rotetet skrevet dette men jeg håper noen forstår hva jeg spør om :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja det lurer jeg på også.. Pleier å gi han pupp jeg og. Men i natt våknet han etter bare to timer og gråt. La han oppi senga mi og ventet litt, så sovnet han igjen og sov i 4 timer til. Vanskelig det der.Men blir som regel til at jeg bare gir han mat for at han ikke skal gråte siden samboeren skal opp kl 7. Sutten tar han ikke på natta. Kanskje noen som vet litt bedre her?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig det er meg du sikter til her =)

 

Men, jeg vet det pga jeg hører det på han liksom.. Også hvis han roer seg med sutten, så vet jeg at det bare var den han ville ha.. Hadde han vært sulten så hadde han spytta den ut flere ganger og ikke roa seg ned =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sanne spiser aldri på natten fordi hun får mme og sover natten igjennom. Men om hun våkner gir jeg henne smokken først og ser om hun roer seg med den. Hvis hun er sulten så spytter hun den ut med en gang og er fortsatt urolig. Da vet jeg at det er mat hun vil ha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...