Gå til innhold

Ting tar tid, men ENDELIG;)

Anbefalte innlegg

Kjære alle fantastiske slitere:)

Jeg vil bare fortelle at til slutt så ordner det seg for snille jenter - å snille jenter det trur jeg alle her inne er!!

De siste månedene har jeg vært så utrolig fabelaktig dritlei om jeg skal si det som det er, alt fra sex til samboeren min til leger til gravide har bare gjort meg kvalm- har knapt vært inne på barnimagen.com heller. Jeg hadde også blitt søkt til Fertilitetsklinikken i Porsgrunn, og var heldig å skulle få være med på et prosjekt der - men til og med det gjorde meg kvalm..For jeg kom ikke til å bli gravid med prøverør, uansett.

Men så har jeg de siste ukene ligget rett ut med lungebetennelse, ikke vært i form og mye kvalm..dagen for mens kom, og gikk igjen uten at mensen dukket opp..tenkte første den var forsinket siden jeg hadde vært syk og sånn - men til slutt "truet" venninna mi meg til å ta en test - og den var POSITIV!!!!!!!!! Jeg fikk totalt backlach, om jeg skal si det selv;)

Og i går var jeg hos gynekologen min, for å skjekke..og hun smilte stort, for denne jenta hadde blitt gravid i desember, ikke januar, og er snart inne i den 10uka...(Forrige mens var litt rar, men det det betydde jo ingen ting). Så foreløpig termin er satt til 21.september:)

Så det nytter jenter - det er lov å være lei, tenke på andre ting og bruke tid på seg selv!! Jeg klarte det etter over to år med prøving!

Masse lykkestøv sendes over til dere alle....

Kjempe god klem

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8221591-ting-tar-tid-men-endelig/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer så mye ,dette er jo bare helt fantastisk:-)

Tenk å oppdage noe så herlig og i tillegg så langt på vei....

Godt at det dukker opp slike gode nyheter!!!!

Gjorde dere noe spesiellt,når dere tenker tilbake på desember og tidspunktet du ble gravid?må bare spørre:-)

Stor gratulasjons klem***********************************************

Åh, helt utrolig!

Gratulerer så mye!

Når jeg hører sånne historier tenker jeg at vi har kanskje kastet oss på prøverørsprosjekt litt for tidlig....

Så herlig for dere at dere plutselig er så langt på vei også, slipper så mange bekymringer!

Lykke til videre på ferden :)

Tittei Babylengsel og Filippa!!

Vi kosa oss masse i julehelga, virkelig slappa av..mulig det kan være det?!?! Ellers gjorde vi ingen ting spesielt, sånn utenom det vanlige:)

Og ja, helt nydelig å være lengre på vei enn man hadde trodd..En har ikke bekymret seg eller noe - og helt utrolig å se denne lille tingen på 21mm på ultralyd i går..det er en sånn "ut av meg selv"-opplevelse:)

Kjempe klem til dere

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...