Gå til innhold

Hvor lange sykluser har dere jenter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mange av dere er det egentlig som følger boka og har regelmessige sykluser på 28 dager? I hvertfall ikke meg. Her varierer det fra 34-44 dager. Jeg er bare nysgjerrig på hva som er vanlig.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

tror det er vanlig med 25 - 35 dager el noe sånt - også er det også slik at man ikke lenger ser på akkurat 28 dager som normalt, men at det normale er å svinge litt.

Jeg er ikke normal hehe - har 3 mnd hittil og ingen mens

Skrevet

Her varierer det fra 30-40 dager.

Skrevet

Det var litt betryggende å høre at man ikke er "avviker" om man ikke har sykluser på 28 dager. 3 mnd var lenge vilsågjerneha. Er det vanlig for deg, eller har du akkurat sluttet på pillen?

Skrevet

Jeg er nok relativt "normal", har vanligvis sykluser på 27-28 dager, men har hatt noen som skiller seg ut, da mellom 26-32 dager.

Skrevet

Jeg er da på dag 50 i dag.....

Synes det kvalifiserer til kake på jobb! :)

Syklusene har blitt lengre og lengre etter pilleslutt, skikkelig irriterende.

Leste at det nok kan skyldes en feil i hormonbalansen. Vi får satse på det, og at jeg kan rette det opp ganske fort.

Skrevet

Nutmeg, det samme her, startet på 30 dager etter pilleslutt, nå er det oppe på 38, når sluttet du på pilla? Jeg sluttet i Juli.

Skrevet

Sluttet i juni. Hadde 2 sykluser på 28 og så har det bare eksplodert.

Var et innlegg for noen dager siden fra ei som hadde opplevd det samme. For henne hadde fotsoneterapi funket. Mulig man må teste ut det. Er jo kjipt om man bare skal rekke 7 pp pr år!

Skrevet

har pleid å ha ca 25 dager, nå vet jeg ikke helt da jeg kun har hatt mensen en gang siden fødsel.

Skrevet

ganske stabilt på 27-28 dager.... Jeg føler med dere som har lange sykluser, tror jeg hadde blitt sprø!

Skrevet

Er på dag 46 i dag, og ingen tegn til TR. Har ikke hatt noen mens etter pilleslutt, så dette kan jo bli interressant...

Tror jeg må ta en alvorsprat med Fru Syklus og Herr Hormon. Dette er virkelig ikke akseptabelt...

Skrevet

Jeg sluttet med pillen i mai. 2 sykluser på 50 dager ca, så 60, nå over 3 mnd...

Har sjekka hormonverdier, og de er normale ( lave, men dette fordi det ikke var noen eggutvikling den måneden jeg tok prøver) Må nevnes at jeg ikke var regelmessig før jeg startet med pillen heller

Skrevet

Jeg slutta på pillen i desember. Siden det har jeg blødd "hele tiden" ...stigende antall dager fra 7, 15 til 21 dagers "sykluser" men nå er jeg faktisk på dag 26 og øyner håp!! Utrolig hvor disse hormonene klusser med systemet. Jeg hadde noe ustabile sykluser før pillene, men aldri så korte som nå. Etter å ha lest historiene deres begynner jeg jammen å bli småredd for å smelle på en 40-50 dagers syklus, men, men. Det får ta sin tid ;) Hører gjerne mer om alternativ hjelp (fotsone, akkupunktur osv) hvis noen prøver det!

Skrevet

hei.

sluttet på pilla i april-mai.. har svingt fra 30-45 dager.. så dette kan jo blir spennende...

Skrevet

her har man ligget på 40 dager ca...så ikke ante jeg når jeg hadde el eller når neste mens var i vente...og egentli hører jge ikke hjemme her lenger,men ville bare si at lange sykluser trenger ikke gjøre at man må vente lengre for å bli gravid...hadde beregna meg et år eller no med prøveperioder pga dette jeg...skal jo noe til at det klaffer de få dagene i mnd det gjelder..men vi greide det altså på 1pp'n vi..og ikke overdrevet mye sengevals heller,så STÅ PÅ JENTER! :-)

Skrevet

Det varierer fra 32 - 38 dager. Syklus har blitt lengre og lengre etter pilleslutt!

Skrevet

jeg har ganske stabile sykluser med spotting dag 26 og 27 og full tante dag 28 somregel... men noen ganger hender det at det går litt senere...

Skrevet

Mine er på 28 dager. Så presis at jeg nesten kan stille klokka etter det. Trodde det skulle bli lett å bli gravid jeg da syklusene er så stabile... Nå skal det sies at jeg ikke har gått på pp på over 10 år og da gikk jeg bare i 3 mnd

Skrevet

Jeg sluttet på pp i oktober og etter det har syklusene mine vært på 27, 33 og 30 dager... før pp lå det på mellom 30 og 34 dager. I dag er jeg på 31 og fortsatt ingen mens... så et lite håp!! Men, ingen testing før lørdag... kanskje fredag da... :-) Men, sannsynligvis har vel kanskje mensen meldt sin ankomst til da...

Skrevet

Ser at det er mange som har hatt samme problem som meg med at syklusene bare blir lenger og lenger for hver gang. JEg starta med 28 dg på de to første og nå er jeg kommet opp i 35 dg. Ikke lett å finne EL da. Er det noen som har råd?

Skrevet

Mine har variert fra 33-54 dager i halvannet år etter pilleslutt. Var umulig for meg å finne EL ved hjelp av utregne-metoden. Dessuten sies det at med veldig uregelmessig menstruasjon er det ikke sikkert man har EL hver måned. Jeg bestilte inn mengder med billig-tester på nettet, og begynte å teste fra dag 10 i syklusen, og bestemte meg for å teste helt til jeg fikk positiv test. Første måneden jeg gjorde dette, måtte jeg teste i 20 dager før jeg fikk positiv test. Trodde jeg skulle bli sprø av å lete etter EL`n! Men den som venter på noe godt.. :D

Skrevet

Min siste (og første jeg sjekka) var 52 dager!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...